דיכאון וחרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון וחרדה
    חני27
    02/02/2013

    שלום בת 56, כל הזמן בפחדים,כל דבר מבהיל אותי,כל דבר מעציב אותי, ומלווה אותי הרבה זמן. יש לי מחשבות כאילו עומד לקרות משהו נורא, כאילו פחד מוות. מה עושים? איך יוצאים מזה? כמה פעמים הזמנתי רופא הביתה, כי הרגשתי כל מיני מחושים וכאבים,בבקשה עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון וחרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון וחרדה - תגובה

    שרון לויט
    03/02/2013

    היי חני,
    חבל שתסבלי כל כך מבעיה כמו חרדה, שניתן להתגבר עליה בקלות יחסית באמצעות טיפול קוגניטיבי התנהגותי. ייתכן שיהיה נכון לשלב גם טיפול תרופתי בתרופות נוגדות דיכאון, שלטווח ארוך גם נוגדות חרדה. טיפול קוגניטיבי התנהגותי בחרדה יכול לתת לך כלים מעשיים להתמודד עם החרדה, על ידי למידה מחדש של דרכי חשיבה והתנהגות- במקום הדפוסים הנוכחיים, שמשמרים את הבעיה ו"מפחידים" אותך שוב ושוב. מומלץ לקרוא את המאמר שכתבתי עבור אתר זה, העוסק בטיפול בהתקפי חרדה.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו