בליעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בליעה
    רחל
    09/02/2013

    שלום לפורום הנהדר. אני בת 60 מתפקדת בריאה ועוסקת בהרבה דברים. מלפני שבועיים לא מצליחה לבלוע מוצקים [נוזלים כן] האמת שזה החל מזמן ובהדרגה. הייתי כמו נחנקת נבהלת וממשיכה בחיים. עכשיו לגמרי לא יכולה מוצקים. עשייתי גסטרוסקופיה-תקין . וכן בדיקת מנגנון בליעה- תקין. אני לועסת רגיל ואז פוחדת לבלוע. יש לי תחושה שאני נחנקת הרופא הציע לי ציפרלקס למה ציפרלקס אני לא בדיכאון. התחלתי לבד כדור ואבן האם זה יעזור לי? האם יש טיפול שיעזור לי ללא תרופות ? מה לעשות? תודה מראש לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בליעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בליעה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    09/02/2013

    שלום לך,

    הרופא נתן לך ציפרלקס כי מדובר בחרדות. סאת תרופה אנטי דיכאונית וגם אנטי חרדתית. כיוון שמדובר בחרדות, הדרך הטובה ביותר להתמודד היא טיפול התנהגותי - קוגניטיבי CBT. אפשר לשלב גם עם ביופידבק. ברמות חרדה נמוכות עד בינוניות ניתן לטפל ללא תרופות. ברמות של חרדה גבוהה מומלץ לשלב CBT עם טיפול תרופתי. במהלך CBT תוכלי ללמוד כלים לנצח את החרדה לחלוטין. כלים של שליטה בחרדה יעזרו לך למנוע הישנות החרדה בעתיד.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו