מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדה חברתיתקרן05/03/2013
אני בת 24 ורוב חיי חשה דחויה חברתית ולא מצליחה להשתלב...
אין לי כמעט חברים, אבל אלו שיש לי הם ממש טובים, אבל בתקופה הנוכחית כל אחד בחיים שלו אז גם אותם לא רואה הרבה, העסקתי את עצמי לבד ומעסיקה את עצמי, קריאה ספורט, סרטים, קריאת נושאים שמעניינים אותי, פעילות חברתית, חוגים. מקומות שבהם אני כן בחברת אנשים אבל לא חייבת להתחבר. אני כעת בלימודים במקום חדש ועוד יותר מרגישה רע, נראה שכל אחד מצא כמה מכרים נאמר להיות איתם, ואני כן אומרת שלום וכן מנסה לדבר אבל לא באמת מכירה, בעיקר כשיש מטלות לימודיות לעבודה בקבוצות או זוגות אני נכנסת לחרדה, זה היה לי גם תמיד בילדות, שתמיד היה לי פחד לא להיבחר שלא ירצו להיות איתי, וזה כך גם עכשיו. אני מנסה לעשות דברים עם אנשים "כלליים" שאולי בזכות זה תהיה הכרות מעבר, לדוגמא מישהי מההתנדבות שהיינו עושות הליכה להתנדבות, וכך נוצרה אינטרקציה
איך אני מפסיקה להרגיש תמיד כ"כ בצד
אציין שבלימודים האלה כן יש לי 2,3 ידידות שנפגשת איתן מדי פעם אבל כשצריך לקבוע משהו אני מרגישה שאחרים כבר הצטוותו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה חברתית - תגובה
שרון לויט05/03/2013היי קרן,
הסיטואציה החדשה, אליה נקלעת, מעוררת בך סכמות חשיבה לגבי מצבים כאלה, המוכרות לך מזה שנים רבות. כלומר, את מוצאת את עצמך שוב במקום שאותו את מכירה מהעבר, ושבו את מרגישה דחויה, וככל הנראה אותן מחשבות והתנהגויות שהיו לך בעבר במצבים כאלה חוזרות על עצמן. אני ממליצה מאוד להיעזר בטיפול קוגניטיבי התנהגותי, שיכול ללמד אותך כלים מעשיים להתמודדות עם הבעיה הזו. אם תלמדי לעשות דברים בצורה אחרת, וגם לחשוב בצורה אחרת, התוצאה עשויה להיות אחרת לגמרי. ככל הנראה, המחשבות מעוררות החרדה מונעות ממך להעז ולגשת לאנשים, ויש צורך למתן את המחשבות הללו וללמוד להעז ולעשות, רצוי באופן הדרגתי, את הפעולות שאת פוחדת מהן ושעשויות לעזור לך להתקרב לאנשים אחרים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

