דיכאון קליני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון קליני
    נחמה לנגפלד
    15/03/2013

    אני בדיכאון קשה 6 שנים. בטיפול עם סרוקוול רמרון וציפרלקס. לא צוחקת לא נהנת מכלום.ניסיתי כבר את כל סוגי התרופות כולל ניזעי חשמל. כולם התנתקו ממני כולל משפחתי הקרובה.התוספו לדיכאון עוד מחלות קשות אחרות. אני מיואשת.לא מוצאת טעם לחיים.הצילו אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון קליני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון קליני - תגובה

    שרון לויט
    16/03/2013

    היי נחמה,
    אני מצטערת לשמוע על מצבך הקשה. ממליצה בחום לנסות עזרה מקצועית נוספת מלבד עזרה פסיכיאטרית: טיפול פסיכולוגי (רצוי בגישה קוגניטיבית התנהגותית), או עזרה שיקומית- אם את זכאית לה ממשרד הבריאות (במידה שהוכרת כנכה ואת מקבלת סיוע מביטוח לאומי), ואם לא, ישנן חברות שמספקות את השירות הזה באופן פרטי. הדבר הכי חשוב הוא "להפעיל" אותך ולמצוא לך תחומי עניין, כדי שלא תשבי באפס מעשה (מה שמשמר ואף מגביר את הדיכאון), וכן שתשמרי על בריאותך הפיזית ותטפלי בעצמך. שתי דרכי הסיוע הללו יכולות לעזור לך בכך, כל אחת בדרכה.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו