דיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון
    בדוי
    27/03/2013

    לא באלי להיות על המחשב ,לא באלי לגלוש בפייסבוק,לא באלי לשחק,
    לא באלי לדבר או לצאת עם חברים,לא בא לי לצאת להתאמן..שבעבר לפני שכל הסיפור שלי התחיל הייתי מעביר את היום במחשב ובלדבר ולצאת עם חברים
    קשה לי להפיק הנאה מדברים,אני כל הזמן סופר את הזמן שיגיע כבר הערב,שאני מדבר עם חברים אני משתעמם.
    כל התופעות האלה מתרחשות אצלי ברוב הזמן,ורק לעיטים רחוקות זה עובר קצת ואז שוב חוזר.
    לעיטים רחוקות קורה שהדיכאון חולף לגמרי ואז יש לי חשק ומצב רוח טוב,כמו כן בניגוד לכך,
    לעיטים אני מרגיש ממש דיכאון ובאלי רק להיות במיטה,אבל רוב הזמן אני נמצא במצב הראשון שתיארתי של חוסר חשק לפעיליות
    .אני פשוט נמצא בדיכאון שמתבטא כל פעם בצורה אחרת,ושלפעמים חלק ממנו חולף ,ואז אני תמיד חוזר אליו.
    הדיכאון הזה כל כך לא יציב שקרה לי שקמתי הרגשתי טוב,אחרי 5 דקות הרגשתי שבא לי רק להיות במיטה,
    אחרי 10 דקות עוד פעם חזרתי לדבר ולצחוק,וככה אני מפחד ללכת להתאמן או לעשות דברים שלא ישתנה לי פתאום המצב רוח
    הדבר המרכזי אצלי בדיכאון הוא חסור חשק לעשות דברים ולעיטים אני מרגיש עצבות פנימית.והחוסר חשק הזה קורה בלי שום קשר לתנודות במצב רוח,ז"א יכול להיות מצב רוח טוב אבל אין חשק.
    אני נמצא בטיפול אבל הייתי רוצה לקבל חוות דעת נוספת.תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יתכן ו

    בדוי
    27/03/2013

    האם יתכן ואני נמצא בדיכאון קל-בינוני?ומה דעתכם על המצב שלי?
    וכבר ניסיתי את המירו,בונסרין,ציפלרקס,ופבוקסיל ואף אחד מהם לא ייצב אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    27/03/2013

    שלום לך,

    על מנת להבין ממה אתה סובל ומהי הדרך הטובה ביותר לעזור לך נדרש אבחון מקצועי נעמיק. אתה בהחלט יכול לקבל חוות דעת נוספת מאיש מקצוע ולצורך זה עש לקיים פגישה מסודרת ובפורום.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל מה דעתך על המצב שלי

    בדוי
    27/03/2013

    זה חשוב לי לדעת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/03/2013

    אתה מתאר מצב של חוסר מוטיבציה, חוסר חשק לעשות דברים. לפעמים אתה מרגיש יותר טוב ואחרי כן שוב מצב הרוח יורד. לכך יכולות להיות סיבות רבות. אינך מציין את גילך וחסרים לי פרטים רבים כדי להבין את התמונה. בכול אופן, תחילה כדאי לשלול סיבות גופניות כגון תת תפקוד של בלוטת התריס, שינויים מטבוליים ועוד. במידה וכול הממצאים יהיו תקנים יהיה צורך לבדוק סיבות נפשיות.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו