מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עצהעינת27/04/2013
שלום,
יש לי ידיד בחור מקסים שיש לו כמה צרות בחיים והוא נכנס לדיכאון כבר שנה שאני מנסה להוציא אותו ולשמח אותו אך, זה לא הלך לי ולכן, נפגשנו אבל, בבית שלו...עכשיו כבר יותר מחודש שמצבו החמיר הוא נעלם ולא עונה לטלפונים ואחרי כמה ימים מתקשר ומתנצל שעובר עליו משהו לא מוכן להגיד מה והוא רוצה להיות לבד. אני דואגת לו ואין לי מושג מה לעשות מצד אחד, אני לא רוצה להניח לו כי אני חושבת שזה לא טוב להיות לבד במצב הזה ומצד שני, זה פוגע ההתנהגות הזו וקשה לי לנסות לשמח מישהו שרוצה להישאר במצב הזה...מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצה - תגובה
שרון לויט29/04/2013היי עינת,
אולי תנסי לפנות לקרובי משפחה שלו, או אנשים שאת יודעת שקרובים אליו ויש להם גישה אליו יותר ממה שיש לך. את יכולה לעדכן אותם במצבו כפי שאת רואה אותו, ולבקש מהם לנסות לברר מה קורה ולעזור. מעבר לכך, את יכולה להמשיך להתקשר אליו ולהראות לו שאת תומכת בו ורוצה בקשר איתו- זה מאוד חשוב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
עינת29/04/2013היי שרון,
תודה על תשובתך המהירה.
בגדול אני יודעת מה עבר ועובר עליו לאורך השנה אבל, אני לא יודעת מה הטריגר שגרם להתדרדרות במצב וזה גם לא חשוב. גם אני חשבתי שאסור להיעלם במצב כזה אבל, הוא כיאלו מעיף אותי בכוח ואני לא יכולה שלא להיעלב מהתנהגות הזו...ניסיתי סתם לשלוח לו דברים מצחיקים במייל אבל, הוא לא תמיד רואה אבל, אם הוא רואה זה מצליח לעלות לו חיוך...
לגבי קרובי משפ' נראה לי שזה גם קשור אליהם ולכן, אני לא אפנה אליהם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי - תגובה
שרון לויט29/04/2013היי עינת,
לדעתי, את צריכה לחשוב אם "משתלם" לך להישאר בקשר הזה, כלומר אם זה לא פוגע בך יותר מדי- וכמה כוחות יש בך כדי להמשיך ולתמוך בו. התמיכה חשובה (בתנאי שהיא לא פוגעת בך כמובן), אך מעבר לכך אין הרבה שאת יכולה לעשות בשבילו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
עינת01/05/2013כבר לא רלוונטי ניתקו לו את הטלפון אני אחכה שהוא יצור קשר:-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

