האם אני שרוי בדיכאון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני שרוי בדיכאון?
    יצחק
    05/05/2013

    שלום,שמי יצחק,אני בן 35 נשוי+2.אני ראשית אציין שאני אדם מאוד רגיש שלוקח הכל ללב כמו שאומרים.שאלתי היא כזאת,כבר מעל שנתיים אני נמצא במצב רוח ירוד עד מאוד אם כי משתנה(לפעמיים שמח),אני מרגיש בדידות בחיים,חוסר ביטחון והערכה עצמית,תחושה של כישלון אל מול ילדי ופחד שאין בי את היכולת לתמוך בהם.אני כמה שנים כבר סובל מקושי אדיר בלהרדם(לפעמיים אני שוכב ומתהפך במיטה 3\4\5 שעות)כל דבר מפריע לי,משב של רוח,אפילו הלד של הטלוויזיה מפריע לי.יש לי התקפות של זיעה קרה ולפעמיים גם צמרמורות.המון מחשבות על האם אני הולך למות וכאלה.המון התפרצויות של עצב עמוק ,כעוס רוב הזמן ומרגירש תחושת רחמים עצמים.בשנה האחרונה התתחלתי לפתח מין ריחוק מהסביבה וגם שאני יוצא מהבית אני רק חושב על איך אני חוזר לחדר ומסתגר.אני נוטה לסגור עצמי ושוב,בשנה האחרונה אני מעדיף להיות בחושך כמה שיותר שזה אומר שאני מגיף את כל הבית בשביל שלא יכנס אור במהלך היום.בכלל,מעדיף להיות בחושך רוב זמני.לפני מספר ימים הלכתי לרופא שיתן לי כדורי שינה,הוא שאל אותי שאלות ונתן לי כדור בשם"זורדום"על מנת להרדם מהר וקבע לי תור לנוירולוג לחודש הבא.לצערי לא פעם ולא פעמיים אני שרוי במחשבות אובדניות(לא מימשתי לעולם)אבל מצד שני מאוד מפחד מהמוות ולפעמים אני בוכה מהמחשבה על הגעגוע ליקירי.הדבר שהכי מכאיב לי זה שאיני מסוגל לבכות יותר,מעולם לא הייתי ככה ובשנים האחרונות אני פשוט לא מסוגל לבכות לא משנה עד כמה אני רוצה.יש בי מין קול שמתחנן שאישתי או מישהו מקרובי יבחין במצוקתי אבל אני נופל על אוזנים ערלות ולא מוצא בי את הכוח להתמודד לבד עם מצבי שמדרדר מיום ליום.איני יודע מה לעשות ואני חושש לעצמי יותר מתמיד כי אני רואה את ההדרדרות במצבי.למען האמת אני הבנתי את מצבי רק לפני כמה ימים עקב הביקור אצל הרופא ומתן הכדור שהוא למעשה כדור פסיכאטרי למיטב הבנתי.הכדור עוזר לי להרדם אבל עם זאת מוסיף לעצב שגם ככה קיים ומגביר אותו עד כדי הרגשת שיגעון.לאחרונה התחלתי להמצוא עצמי במצבים של ריחוף,איבוד זיכרון מהיר,ואפילו איבוד כושר התמצאות.איני יודע לאן לפנות ותחושת "אני בודד בעולם"רק מוסיפה לכאבי,כמו שציינתי ניסיתי לשדר אותות מצוקה כלפי אישתי ומשפחתי אבל כנראה שהם לא רואים אותי.האם "נגזר דיני"??האם מישהו יוכל להאיר את עיני משפחתי\אישתי?תודה על ההקשבה.
    יצחק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני שרוי בדיכאון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני שרוי בדיכאון? - תגובה

    שרון לויט
    05/05/2013

    היי יצחק,
    בהחלט ייתכן שאתה סובל מדיכאון, אם כי צריך שיחה מעמיקה כדי לאבחן בדיוק ממה אתה סובל.
    אני מציעה לפנות להתייעצות עם פסיכיאטר בהקדם האפשרי, ולאחר מכן רצוי להיעזר גם בטיפול פסיכולוגי (רצוי בגישה קוגניטיבית התנהגותית).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על..

    יצחק
    07/05/2013

    המענה.אנסה לאסוף את עצמי וללכת לפסיכיאטר בהקדם אם כי לא בשביל עצמי,אלא עבור משפחתי.אני מרגיש ככישלון מולם והרגשת "איכזבתי אותם".אציין שגם יש בי ממש פחד מזה שאני לא יוכל לכלכל את משפחתי ואני יאכזב אותם בתור אבא\בעל.אנחנו לפני מעבר דירה ויש בי פחד ממשי מהנושא,אני רואה סוג של הכל שחור.תודה שוב.

    יצחק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תתעודד

    יניב
    13/05/2013

    קראתי את מה שכתבת. מאוד עצוב ומרגש. מקווה ומאחל לך להרגיש טוב. אני יכול לומר לך מתוך הקרה של מצב דומה, צריך הרבה סבלנות. תציב לך מטרה אטגרית, רצוי בספורט, ריצה למרחק ארוך ותתחיל להתאמן. זה עוזר.

    בהצלחה עם הרבה אנרגיות חיוביות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליצחק

    אליאנה
    14/05/2013

    תיגש לטיפול תתן צ'אנס לפסיכולוגיה וגם אולי לטיפול תרופתי צריך סבלנות
    אבל לאחר כחודשיים רואים אור סוף סוף
    מניסיון תאמין לי גם אני הייתי בתוך בור שחור אך הטיפולים והתרופות עזרו
    תתעודד
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי שאתה צריך טיפול רגשי

    ,
    31/05/2013

    ומקום לפרוק בו, לבכות ולקבל חיבוק
    זו תחושתי
    ממליצה על טיפול במגע-ביוסינטזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו