איקסל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איקסל
    עדי
    08/05/2013

    עקב דיכאון אחרי לידה לקחתי במשך 12 שנה 30 מ"ג סרוקסט. מאחר שהשפעתו פחתה החליט הרופא להוריד במינון הסרוקסט ל20 מ"ג והוסיף לי לפני שבוע 50 מ"ג איקסל, ואמר לי שאצטרך להגיע ל- 100 מ"ג איקסל. יש לי תופעות לוואי מאוד קשות עם האיקסל: כאבי בטן חזקים, הזעות, בחילות קשות. מיד לאחר שאני לוקחת את האיקסל אני מרגישה עייפות ולאחר מס' שעות מתחיל אי שקט. אבקש לדעת: האם אלה תופעות מוכרות של האיקסל והאם הן עוברות ותוך כמה זמן, האם מותר לשלב איקסל וסרוקסט והאם השילוב מוצלח, האם איקסל עוזרת גם נגד חרדות? תודה רבה (דרך אגב ניסיתי כבר בעבר לשנות את הסרוקסט לכדור אחר אך כל כדור שהוא עשה לי תופעות לוואי בלתי נסבלות כך שלא הצלחתי להחזיק מעמד יותר מ10 ימים כדי לראות אם הכדור עוזר או לא)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איקסל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו