מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סובלת מאוד בחיים האלה...הדס17/05/2013
בת 30.כבר שנים סובלת מהפרעת אישיות גבולית.בילדותי עברתי טראומות קשות מההורים .שמשפיעות עליי עד היום.התיפקוד שלי נמוך.חוויתי אנורקסיה קשה בעבר.כיום המשקל התייצב.רק הנפש שלי פצועה.קשה לי לתפקד בחיים האילו.כל התמודדות עם אנשים הכי קטנה ממוטטת אותי.אין לי הרבה אנשים בחיים.יש רק את בן זוגי.שגם הוא חולה.ואת אחותי.עם ההורים אני לא בקשר.חברות אין לי.קשה לי ואני מרגישה לבד.יש לי עובדת סוציאלית שאני רואה פעם בשבוע.וטיפול תרופתי.ויאפקס 150 מיליגרם.
אבל ההרגשה הפנימית הזאת שאני לא שייכת לעולם הזה.ההרגשה שהיא מילדות.איתה אני לא יכולה להתמודד.
אני עובדת כיום חצי משרה.זו תעסוקה שיקומית.חוץ מזה איני יוצאת מהבית..
אני יודעת שזו שאלה מורכבת מאוד .
אך מה עליי לעשות ?
הדס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובלת מאוד בחיים האלה... - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל17/05/2013היי הדס, האם ניסית טיפול ב DBT) Dialectical behavior therapy). זהו טיפול שמיועד במיוחד לסובלים מהפרעת אישיות גבולית. בנוסף, מומלץ גם טיפול בכמה תרפיה גישתו של ג׳פרי ינג.
הרבה בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ניסיתי.ניסיתי אינספור טיפולים
הדס18/05/2013פסיכולוגיים.וגם טיפול התנהגותי קוגנטיבי.
המצב הכלכלי שלי לא מאפשר לממן טיפולים יקרים אילו.
אך מה הם עוזרים?
זה כל החיים שלי אני ככה מרגישה.
דפוסי התנהגות שבן אדם משמר לעצמו לאורך כל חייו.כמעט ואי אפשר לשנות לא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ניסיתי.ניסיתי אינספור טיפולים - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל18/05/2013היי הדס,
דפוסי התנהגות שאנו מסגלים לעצמנו ניתנים בהחלט לשינוי. לא קל לשנות דפוסי התנהגות מושרשים אך כוח רצון, התמדה ומחויבות לשינוי מהווים בסיס טוב לשינוי. מדובר בתהליך ובעבודה עצמית. אינני יודעת איפה את גרה, במחלקה פסיכיאטרית של בית החולים תל השומר מנהלים טיפול בגישה של DBT.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בהצלחה מכל הלב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסובלת מאוד בחיים האלה... - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל17/05/2013היי הדס, האם ניסית טיפול ב DBT) Dialectical behavior therapy). זהו טיפול שמיועד במיוחד לסובלים מהפרעת אישיות גבולית. בנוסף, מומלץ גם טיפול בכמה תרפיה גישתו של ג׳פרי ינג.
הרבה בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

