סובלת מאוד בחיים האלה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סובלת מאוד בחיים האלה...
    הדס
    17/05/2013

    בת 30.כבר שנים סובלת מהפרעת אישיות גבולית.בילדותי עברתי טראומות קשות מההורים .שמשפיעות עליי עד היום.התיפקוד שלי נמוך.חוויתי אנורקסיה קשה בעבר.כיום המשקל התייצב.רק הנפש שלי פצועה.קשה לי לתפקד בחיים האילו.כל התמודדות עם אנשים הכי קטנה ממוטטת אותי.אין לי הרבה אנשים בחיים.יש רק את בן זוגי.שגם הוא חולה.ואת אחותי.עם ההורים אני לא בקשר.חברות אין לי.קשה לי ואני מרגישה לבד.יש לי עובדת סוציאלית שאני רואה פעם בשבוע.וטיפול תרופתי.ויאפקס 150 מיליגרם.
    אבל ההרגשה הפנימית הזאת שאני לא שייכת לעולם הזה.ההרגשה שהיא מילדות.איתה אני לא יכולה להתמודד.
    אני עובדת כיום חצי משרה.זו תעסוקה שיקומית.חוץ מזה איני יוצאת מהבית..
    אני יודעת שזו שאלה מורכבת מאוד .
    אך מה עליי לעשות ?
    הדס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סובלת מאוד בחיים האלה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובלת מאוד בחיים האלה... - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    17/05/2013

    היי הדס, האם ניסית טיפול ב DBT) Dialectical behavior therapy). זהו טיפול שמיועד במיוחד לסובלים מהפרעת אישיות גבולית. בנוסף, מומלץ גם טיפול בכמה תרפיה גישתו של ג׳פרי ינג.
    הרבה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ניסיתי.ניסיתי אינספור טיפולים

    הדס
    18/05/2013

    פסיכולוגיים.וגם טיפול התנהגותי קוגנטיבי.
    המצב הכלכלי שלי לא מאפשר לממן טיפולים יקרים אילו.
    אך מה הם עוזרים?
    זה כל החיים שלי אני ככה מרגישה.
    דפוסי התנהגות שבן אדם משמר לעצמו לאורך כל חייו.כמעט ואי אפשר לשנות לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ניסיתי.ניסיתי אינספור טיפולים - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    18/05/2013

    היי הדס,

    דפוסי התנהגות שאנו מסגלים לעצמנו ניתנים בהחלט לשינוי. לא קל לשנות דפוסי התנהגות מושרשים אך כוח רצון, התמדה ומחויבות לשינוי מהווים בסיס טוב לשינוי. מדובר בתהליך ובעבודה עצמית. אינני יודעת איפה את גרה, במחלקה פסיכיאטרית של בית החולים תל השומר מנהלים טיפול בגישה של DBT.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בהצלחה מכל הלב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובלת מאוד בחיים האלה... - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    17/05/2013

    היי הדס, האם ניסית טיפול ב DBT) Dialectical behavior therapy). זהו טיפול שמיועד במיוחד לסובלים מהפרעת אישיות גבולית. בנוסף, מומלץ גם טיפול בכמה תרפיה גישתו של ג׳פרי ינג.
    הרבה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו