דיסתימיה ודיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיסתימיה ודיכאון
    קובי
    26/06/2013

    שלום, שמי קובי (25) ואני לפי מה שהרופאה האחרונה אבחנה סובל מדיסתימיה. כל חיי סבלתי מדיכאון תמיד הייתי עצוב תמיד חוויתי חוסר חשק בנוגע להכל. לאחר שלפני שנתיים התחלתי ליטול סימבלתה (זאת לאחר שניסיתי לפחות 3 אחרות) חיי התייצבו מעט התחלתי ללמוד לתואר והיה קצת אור. לאחרונה אני שוב מבלה ימים שלמים במיטה בדיכאון בוכה המון ומדמיין אינספור פעמים את התאבדותי והמוות שלי.
    הרופאה שאבחנה דיסתימיה רשמה לי גם וולבוטרין אבל זה עשה לי חום וכאבים והחלטנו להפסיק. לאחר פעמיים שהתכתבתי איתה היא פשוט נעלמה.
    האם עליי להמשיך להציק או לקבוע פגישה נוספת או שפשוט לוותר כי זה מה שהפסיכיאטרית גורמת לי לחוש שאין טעם להמשיך לנסות?
    אשמח לעיצות נוספות על איך לא לאבד את המהות לחיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיסתימיה ודיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיסתימיה ודיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    29/06/2013

    שלום לך,

    ראשית אל תוותר, קבע פגישה מסודרת עם הרופא שלך. שנית, הדרך הטובה ביותר להתמודד היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT. בנוסף, אפשר לשקול טיפולים לא תרופתיים כגון: גרייה מגנטית למוח או נוירופידבק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו