פוביה חברתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פוביה חברתית
    dor
    29/06/2013

    היי,
    עד לפני 8 שנים בהיותי בחטיבת ביניים מצבי היה בסדר גמור.
    למרות שהיה לי תמיד די קשה מבחינה חברתית, הייתי ילד שמח ומאושר בחלקי.
    בסוף כיתה ח ביום האחרון ללימודים פתאום התחלתי להרגיש מן מועקה דבר אשר לא הרגשתי בעבר. לאחר מכן הימים נהיו ימי סבל הייתי בוכה יושב בבית לא הולך לשחק עם חברים כדורסל לא יוצא כל כך. עד שהתחלתי ללכת לפסיכיאטר שאמר שיש לי ocd.
    לא ידעתי מזה אבל לאחר כמה שנים הבחנתי שאני לא באמת עושה טקסים האוסידי או לפחות כך אמרו לי זה רק במחשבה אצלי מחשבות מעצבנות שגורמות לחרדה.
    לאחר כמה שנים עברתי לפסיכיאטר אחר שאמר לי שאין לי אוסידי קלאסי זה יותר פוביה חברתית. תמיד הרגשתי איזשהו סטרס או חרדה מלווים אותי בהימצאותי בחברה היה לי קשה להיות רגוע. בכל התקופה הזת טופלתי בכדורים כגון: ריספרדל ופאבוקסיל אסטו אביליפיי זייבן. עכשיו מטופל בפריזמה. תמיד היתה לי בעיה שכל כדור שלקחתי היה יכול לעזור לי להפחית במידה מסויימת את החרדה אך מאידך גרם לי לתופעות לוואי- (חשק מיני ריכוז השמנה וכו), וכאשר הייתי מפחית מינונים החרדה טיפה התגברה וגם אז היו בעיות בתפקוד בגלל החרדה. מאוד רוצה את עצתכם מפני ששום דבר לא באמת היווה שינוי משמעותי שיכולתי להגיד שאני מסתפק בו ולהמשיך לטווח הארוך את הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוביה חברתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוביה חברתית - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    29/06/2013

    היי דור,

    האם ניסית פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT? אני ממליצה לשלב גם ביופידבק. במהלך טיפולים אלה תוכל לרכוש כלים להתמודדות עם מחשבות, כלים של שלטיה בחרדה, מיומנויות של הרפיות והרגעות וכן תוכל לשפר ולתרגל מיומנויות חברתיות. כאשר תהיה לך שליטה טובה יותר תוכל לצמצם בטיפולים תרופתיים. בנוסף, ניתן לשקול גם טיפול בנוירופידבק.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוביה חברתית

    dor
    29/06/2013

    הייתי בטיפול cbt. היה שלב שכבר ירדתי מהכדורים והגעתי לאיזשהו פיק שממנו לא יכולתי להמשיך ולהחשף כי החרדה היתה ברמה גבוהה. בכל מקרה, אברר לגבי ביופידבק ונוירופידבק.

    תודה רבה,
    דור :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו