שאלה חשובה ממש!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה ממש!
    דנה
    05/09/2013

    בת19, התחילו לי לפני 3.5 חודשים סחרחורות בשכיבה חזקות וזה הפך לסחרחורות שהן תחושת שיוט בכל מצב, ובכל תזוזה של הראש כאילו תחושת אונייה , שהגוף שלי לא מאוזן וזז, הייתי כבר בכל מיני בדיקות שיצאו תקינות , אני עדיין בבדיקות , אבל במקביל אני כבר 5 שנים עם אסטו 10 מ״ג וזה היה לא תמיד מסודר ולפעמים הפסקתי , אבל בתקופה של השבועיים , שלושה האחרונים העלו לי מינון ל 20 מ״ג ואכן התחלתי לקחת אבל לפני 5 ימים משהו כזה הפסקתי את ה20מ״ג אפשר להגיד במכה . אני מרגישה תחושות מוזרות , שאני מזיזה את הראש או את הגוף, מתכופפת או מסתובבת להסתכל על משהו , סתם תנועות טריוויאליות יומיומיות ותמיד מרגישה מוזר , בזמן התנועה חולשה כזו ותחושת פרה עילפון , שאני מתכופפת כאילו הגוף שלי קופץ טיפה , ובכללי כולי חלשה וקשה לי לקום משכיבה לקימה כי אני מרגישה ממש רע , לפעמים אני מרגישה קפיצות בגוף , ותחושה ממש מוזרה !השאלה שלי היא האם זה קשור למה שהרגשתי לפני או שזה כן יכול להיות קשור (ההחמרה) להפסקת הכדור , האם יש סיכוי שהתחושות המוזרות זה מההפסקה , אשמח לתשובה , תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה ממש!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    אביבה
    06/09/2013

    שלום לך,
    95% שזו תופעת לוואי של אסטו.
    אסטו זה שם אחר לציפרלקס. חפשי בגוגל "ציפרלקס תופעות לוואי".
    תשקלי להיגמל מהכדור הזה, ובכלל מכדורים פסיכיאטריים. תראי מה זה עושה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה ממש! - תגובה

    שרון לויט
    09/09/2013

    היי דנה,
    אחת מתופעות הגמילה של אסציטאלופרם (ציפרלקס או אסטו) היא סחרחורות. מאוד לא רצוי להפסיק את התרופה בבת אחת, מאחר שהדבר עלול לגרום לסחרחורות קשות ותופעות לא נעימות אחרות. עבור מי שגם כך סובל מסחרחורות ו/או מלחץ דם נמוך, התופעות כמובן מחמירות. כאשר ההפסקה היא בהדרגה וכמובן בתיאום עם רופא, תופעות הלוואי שלה מתונות ולא מפריעות לתפקוד באופן משמעותי, עד שבסופו של דבר הן חולפות.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו