זקוק לעצה ..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוק לעצה ..
    אבי נקש
    08/09/2013

    סובל סכיזופרניה ואוסידי מחשבתי קשה במיוחד .
    כמובן נוטל תרופות ..
    חש לאחרונה שאיני מקבל ומפיק מטיפול פסיכולוגי קרי פסיכותרפיה כלל ..
    מה שבעבר כן הייתי נעזר .וכן הייתי משתף פעולה ונתרם מאוד מטיפול .
    החיים שלי הם מורכבים וקשים במיוחד.. >> אך לא מוצא מזור ופתרון לבעיותיי הרבות .
    האם זה תלוי בי ?
    אני בבעיה .. מה עליי לעשות לשפר את עצמי ולהרגיש טוב .
    כאילו אני כבר לא יוכל להעזר ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוק לעצה ..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוק לעצה .. - תגובה

    שרון לויט
    09/09/2013

    היי אייל,
    עצם העובדה שטיפול מסוים שאולי אתה עובר עכשיו (או בעבר) אינו עוזר לך, לתחושתך, אינה אומרת שלא תוכל להיעזר יותר בטיפול. זוהי רק מחשבה, ולא חייבים להאמין לכל המחשבות שעוברות בראשך. הן משתנות כל הזמן.
    מאידך, בהחלט לא הכרחי להיות כל הזמן בטיפול. קח בחשבון שאולי חלק מהבעיות שלך לא ניתן לפתור באופן מלא (למשל, סכיזופרניה לא ניתן לרפא, עם כל הרצון הטוב, וזה כולל הרבה תופעות ובעיות שנלוות אליה). אולי הכיוון הוא קבלה עצמית וקבלה של הבעיות, והתמודדות טובה יותר עם עצם קיומן. אתה יכול לנסות להצטרף לקבוצות של מתמודדים (למשל, קיימות קבוצות שעוסקות בניהול מחלה והחלמה), לדעתי זה עשוי לתרום לך ולהעצים אותך. כמו כן, ניתן לשאוף לשפר את התפקוד, לעבוד בעבודה שמספקת אותך ומתאימה ליכולותיך, ולהרחיב את תחומי העניין וההנאה ככל שניתן.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שרון..

    אבי נקש
    10/09/2013

    על תשובתך המקצועית..
    אכן עדיין .. > חושב שאצליח להיתרם מטיפול זה או אחר .
    אך הבעיה היא שאיני יודע למי לפנות .
    אני רוצה מאוד טיפול מקצועי ואיכותי.::: זה מאוד חשוב לי ומאידך שלא יעלה לי הרבה כסף . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שרון.. - תגובה

    שרון לויט
    10/09/2013

    היי אייל,
    אני מצרפת לך את הסרטון שלי, המסביר איך בוחרים מטפל.
    יש לזכור שהדברים הכי חשובים הם החיבור שלך עם המטפל, ולדעתי גם החיבור שלך לגישה הטיפולית לפיה הוא עובד.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שרון..

    אבי נקש
    10/09/2013

    על תשובתך המקצועית..
    אכן עדיין .. > חושב שאצליח להיתרם מטיפול זה או אחר .
    אך הבעיה היא שאיני יודע למי לפנות .
    אני רוצה מאוד טיפול מקצועי ואיכותי.::: זה מאוד חשוב לי ומאידך שלא יעלה לי הרבה כסף . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו