דיכאון שהולך ומתגבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון שהולך ומתגבר
    דוד
    18/09/2013

    שלום, אני התחלתי להשתמש בכדורים מסוג "סרנדה", והתחלתי להרגיש רע והייתי בטוח שזה בגלל הכדורים. הפסיכיאטר שלי אמר לי שזה פסיכולוגי, ושאני צריך להמשיך להשתמש בכדורים (כי הפסקתי). הייתי בהפסקה משהו כמו 9 ימים, וקשה לי להצביע אם בימים האלה התחלתי להרגיש טוב. בכל אופן נכנסתי ללחץ וחזרתי להשתמש, בידיעה שהפעם אני לא מפסיק, ולא מאשים את הכדורים במצב רוח שלי. חזרתי לקחת את הכדורים, ואני כבר 13 ימים בטיפול, אבל אני ממשיך להרגיש רע. אני עובר איזה סיפור שקשור באיזו בחורה, ואני כבר לא יכול לדעת אם המצב רוח שלי ככה בגללה או בגלל הכדורים. בעבר היו מצבי רוח של ייאוש, אבל לא ברמה הזאת. במקרי העבר, המצבים האלה עברו ונרגעתי בסוף. עכשיו אני מרגיש ממש רע, בעיקר בבוקר ובשעות המאוחרות של הלילה. את הכדור אני לוקח בסביבות 11 בלילה. התור שלי אצל הפסיכיאטר זה רק בתחילת שבוע הבא, כרגע אני מרגיש שאני במצוקה נוראית, ואני כבר לא יודע מה לעשות. פעם אחת הפסקתי כבר את הטיפול בכדורים, על דעת עצמי, ולא הייתי בטוח לגביי זה. ההזהרות בהוראות של הכדורים, אומרות שחלק מתופעות הלוואי זה דברים שעוברים עליי. פתאום אני חושב על מוות, פתאום אני מיואש בצורה בלתי רגילה. האם יש סיכוי שהכדורים באמת יכולים להשפיע עליי ככה? אני לא יודע מה לעשות כבר. חשבתי אולי להוריד את המינון לחצי כדור ביום, במקום כדור, עד שאני אגיע לפסיכיאטר שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון שהולך ומתגבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    חבצלת
    18/09/2013

    שלום לך,
    חפש בגוגל "תרופות נגד דיכאון תופעות לוואי".
    דיכאון הוא מצב של חוסר תקווה. תעשה רשימה של 5 דברים שיכולים להכניס תקווה לחייך, ותתחיל לעבוד בכיוונם.
    כדור לא יתן לך תקווה, הוא רק יתן לך כימיקל למוח, ותופעות לוואי קשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו