דיכאון וחרדה חברתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון וחרדה חברתית
    אנונימית
    26/10/2013

    אני רוצה למות.
    נמאס לי מהחיים האלה. אני פשוט רוצה להיעלם ולמות.
    אני תמיד מרגישה אשמה על מה שיש לי, אבל רוצה את מה שאין לי.
    אני חסרת כל אמפתיה לרוב האנשים, אני מגעילה, רעה וטיפשה.
    אני יודעת בדיוק איך אני צריכה להגיב למצבים שונים ומה לעשות במקום להתלהם, אבל אני לא באמת שולטת במה שאני עושה, אלא רק במה שאני חושבת.
    ומשום כך, אני תמיד עושה טעויות.
    אין לי שום מוטיבציה ללמוד יותר, אני בדיכאון ברמות משתנות מתקופה לתקופה ויש לי חרדה חברתית.
    ולא רוצים לתת לי כדורים, כי אני בת 14.
    אני רוצה להתאבד אבל מפחדת מהכאב, גם אם הוא יהיה רגעי.
    אני רוצה להצליח - להצליח, מבחינתי - כשכל האפשרויות האחרות הן בלתי מושגות - זה למות.
    לומר, אני חזקה מכדי להצליח, אבל חלשה מכדי להפסיד.
    ונמאס לי.
    אני פשוט רוצה הפסקה. פשוט רוצה להיות לבד. רחוק. חופשיה. בלי להצטרך לחיות לפי הנורמות של החברה, בלי להיות אחראית, בלי מחויבויות.
    ואני חושבת על לקפוץ מהגשר שליד הבית שלי בכל פעם שאני עולה עליו, שזה כל יום.
    נמאס לי לפחד מהחברה השיפוטית הזאת, נמאס לי מאינטראקציה עם אנשים, נמאס לי לפחד לפגוע בהם ולשנוא אותם בו זמנית.
    וכשאני חושבת על זה, גם עם כל הכדורים שבעולם, החיים האלה לא שווים כלום.
    כי במקום פשוט לעזור אחד לשני וליהנות, אנחנו מבזבזים את כל החיים שלנו על לימודים ועבודה, כדי שנוכל ליהנות רק בסופם, וגם זה לא קורה לרוב.
    אז מה הטעם?
    מה הטעם לחכות שבעים, שמונים שנה כדי לעזוב את העולם הזה?
    ולמה אני כזאת פחדנית מפגרת?
    אני רוצה למות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון וחרדה חברתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון וחרדה חברתית - תגובה

    שרון לויט
    27/10/2013

    שלום לך,
    האם יש לך למי לפנות? עם מי לדבר על זה (הורים, יועצת בית הספר, חברות, אולי אפילו מורים)? חשוב מאוד שתקבלי עזרה נפשית, אולם בהיותך קטינה את ככל הנראה לא יכולה לפנות בכוחות עצמך, וצריכה תיווך של מבוגר לשם כך. במצבים כאלה, החשוב ביותר הוא שיהיה לך על מי לסמוך ועם מי לדבר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו