חרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה
    קרן
    06/11/2013

    שלום. ברקע של חיי יש מצב מאוד מלחיץ.
    לא מעוניינת לכתוב מה הוא. אבל זה משהו שעלול
    לפגוע בשגרת חיי. שאאלץ להגיע לאזור אחר בארץ
    לצורך כך וזה גורם לי ללחץ וחרדה
    אני לא יכולה לדבר על כך עם אנשים אלא בקווים כלליים. אני כועסת ומתוסכלת מהוריי שגרמו למצב
    כך שאני משתדלת לא לחזור הביתה. איתם אני יכולה
    לדבר על העניין אבל הם מזלזלים בלחץ בו אני נתונה
    אני לא מרגישה שהחבר שלי מגיב כמו שאני צריכה לעניין. ומרגישה ביתר שאת את העובדה שאין לי כמעט חברים שלא להזכיר אמיתיים. כולם אנוכיים ודוחים.
    אני צריכה דרך להתמודד עם המצב
    יש לי מחשבות אובדניות לפעמים.
    למי אפשר לפנות לתרופות. כבר שנים אני חושבת שיש לי סוג של מניה דפרסיה אבל משליכה את זה על גיל ההתבגרןת או על הימים שלפני המחזור או על המחזור עצמו שזו גם התקופה בחודש עכשיו. אני בשנות ה20 אני בטיפול ולא דיברתי על הדברים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    06/11/2013

    קרן שלום,

    לפי מעתבך אני מבינה שאת נמצאת בטיפול. אני ממליצה לשתף את המטפל/ת שלך במה שאת חווה. כדי לקבל עזרה תרופתית כדאי לפנות לרופא פסיכיאטר. מכווה שאנשי מקצוע יעזרו לך לחזק את כוחותיך ולהתמודד עם מצבך.

    חזקי ואמצי!
    אני כאן בשבילך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו