שלום לכולם..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולם..
    אבי נקש
    04/12/2013

    מזה כחודש לא עובד .. ולא יוצא לעבודה .
    מעביר את היום בסידורים- פגישות עם ההוא וההיא.. לא משהו מוגדר .
    מאוד קשה לי "להיות " במסגרת עבודה שמחייבת ודורשת .לכן מרגיש גם
    פחות במתח והתעסקות עם העבודה .
    לאחר שנים של התמודדות והתמדה ביומיום חלשתי מאוד ונמאס לי כבר עם ההתמודדות וההתעסקות הזו עם הדברים האלה וכמובן אוסידי בניהם .
    זהו לבנתיים .
    אני יודע שזו לא דרך וכיוון אבל כפי שכתבתי נמאס לי גם לא הכי מאוזן
    נוטל לפונקס אשר מאוד מרדים ומחליש לי את הכוחות הרבים שייש לי .
     

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולם..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לכולם.. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    04/12/2013

    אייל שלום,

    כדאי לבדוק את הטיפול התרופתי. אתה מרגיש שאתה לא מאוזן וכן הדרך היא קודם כל לשפר את האיזון התרופתי. בנוסף, על מנת לשפר תיפקוד אני ממליצה על טיפול התנהגותי - קוגניטיבי CBT. זהו טיפול קצר, ממוקד ומאוד יעיל.

    אשמח לענות על שאלות נוספות.
    תרגיש טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו