למה זה שוב קורה???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה זה שוב קורה???
    מיואשת
    05/01/2014

    שלום רב
    אני בת 42 נשואה ואמא לילדים מזה 13 שנה סובלת מדכאונות חוזרים מטופלת בכדורים לאחרונה אני עמוסה בדברים הקשורים ביום יום והלחץ הזה מוציא אותי מדעתי אמא נורא חולה שממררת את החיים ילדה שכל הזמן חולה כולם סוחבים אותי לכל כיוון אני עייפה מצוברחת ובעיקר כשאני רואה את אמא כך חולה יש לי המון חרדות פחדים מהעתיד אני נורא פוחד מהמוות שלה איך יודיעו מתי זה יקרה פוחדת שבעלי יעזוב אותי בקיצור הראש עובד כל הזמן האם יש צורך להחליף טיפול תרופתי? אני נורא פוחדת להחליף טיפול בגלל כל התופעות לוואי וההסתגלות מחדש לתרופות בעבר היו אין ספור ניסיונות להחליף טיפול וזה השפיע בצורה קשה על התיפקוד היום יומי אתמול פשוט קרסתי בכיתי בלי סוף והרבצתי לעצמי כשהילדים והחבר של הבת היו איך מכפרים על זה???? על הבושה??למה הייתי צריכה להגיעה למצב כזה?? אני מתביישת מהילדים הם גדולים ובעיקר מהחבר של הבת איך מחזירים את הגלגל לאחור ? ולמה זה חוזר כל הזמן
    אנא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה זה שוב קורה???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה זה שוב קורה??? - תגובה

    שרון לויט
    05/01/2014

    שלום לך,
    לגבי שינויים בטיפול התרופתי, כדאי להתייעץ עם הפסיכיאטר שמטפל בך. חשוב לדעת, שהתרופות, ברוב המקרים, גורמות להקלה ולשיפור במצב הרוח, כל זמן שנוטלים אותן, אך לא מעלימות את הבעיה לחלוטין. להערכתי, דרוש שינוי מעמיק יותר בדרכי החשיבה ואולי גם ההתנהגות שלך, כדי שתוכלי להתמודד בצורה טובה יותר עם המצבים הקשים בהם את נתקלת בחייך. כל אדם חווה ומתמודד עם המציאות בצורה אחרת, ללא קשר למהות האמיתית של המציאות. כלומר, אנשים שונים יכולים לחוות את אותה המציאות בצורה שונה, בשל דרכי ההתמודדות שלהם. זו הסיבה, שאנשים מסוימים סובלים מדיכאון ואחרים לא. וזו גם התשובה לשאלה: "למה זה חוזר כל הזמן?"
    ממליצה לך מאוד לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), שיכול ללמד אותך דרכי התמודדות בריאות יותר וחשיבה חיובית ורציונלית יותר, כך שלא תהיי מוצפת ברגשותייך ותדעי איך לפעול בצורה נכונה במצבים קשים. זהו טיפול שמלמד דרכים מעשיות וקונקרטיות להתמודדות.
    בנוסף, את יכולה להיעזר גם בשיטות טבעיות לשיפור מצב הרוח- פעילות גופנית, תזונה בריאה (ותוספי תזונה), שיפור הרגלי השינה, עיסוק בפעילויות מעניינות ומהנות וקשר עם אנשים תומכים ואוהבים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו