הפרעות חרדה ואדרונקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעות חרדה ואדרונקס
    אילנה
    06/02/2014

    הפסיכיאטרית שלי המליצה לי להתחיל טיפול בכדורי אדרונקס בגלל התקפי החרדה התכופים מהם אני סובלת. אחרי כשבוע עם כדור של 4 mg ליום היא המליצה לעלות ל 2 כדורים ביום (סה"כ 8mg). רציתי לדעת בבקשה אם זה נהוג להכפיל את המינון אחרי כה מעט זמן והאם אני צריכה לקחת את 2 הכדורים בבת-אחת או פעמיים ביום. תודה רבה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות חרדה ואדרונקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות חרדה ואדרונקס - תגובה

    שרון לויט
    10/02/2014

    היי אילנה,
    אם המינון שהרופאה כיוונה אליו היה מלכתחילה שני כדורים, אפשר להכפיל אותו אחרי זמן קצר. אם המטרה היא לראות אם כדור אחד עוזר ורק אז להעלות מינון, צריך לחכות לפחות חודש כדי שהכדור בכלל יתחיל להשפיע, וניתן יהיה לראות את השפעתו. בדרך כלל מכוונים מלכתחילה למינונים גבוהים יחסית במקרים שבהם המטופל סובל מ- OCD. אם אינך סובלת מהפרעה אובססיבית, כדאי לשאול את הפסיכיאטרית מדוע נתנה לך מינון גבוה כל כך, שכן בדרך כלל נהוג ליטול רק כדור אחד במקרים של התקפי חרדה, לפחות בהתחלה.
    לגבי חלוקת המינון (בוקר/ ערב), עלייך לשאול את הפסיכיאטרית.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו