אסיוול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אסיוול
    ליאור
    23/02/2014

    שלום , אני כבר כמה שנים לא נוגע בתרופות , ביום חמישי בלילה עקב מתח נפשי קשה זמני , לקחתי סטילנוקס וחצי כדור של אסיוול , הסטילנוקס עושה לי דיכאון ביום למחרת וזה אכן קרה , במוצ״ש לקחתי כדור אסיוול , ובבוקר בגלל שקמתי מוקדם ורציתי לישון עוד לקחתי עוד חצי כדור (אברר על מינונים , לא בדקתי מה המינון של הכדור) , אבל לקחת את הכדור בבוקר היה רעיון רע מאוד , אני לא מרגיש בשליטה , באופן אבסורדי זה גורם לי לחרדה נוראית , אני לא מזהה את עצמי , אני לא רגוע בכלל , שזה לא ממש אופייני לי , ואני רוצה לדעת כמה זמן לוקח לתרופה הזאת לצאת מהגוף ... זה משגע אותי ... אני לא מתפקד בעבודה ובבית וזה ממש מכניס אותי לדיכאון , אני בפאניקה ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אסיוול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסיוול - תגובה

    שרון לויט
    23/02/2014

    היי ליאור,
    אני לא רופאה, ולכן לא יכולה לומר לך כמה זמן לוקח עד שהתרופה יוצאת מן הגוף. אולם, אני חושבת שהתשובה לשאלה לא תועיל לך, עדיף לנסות להבין שהשפעת התרופות היא זמנית ולא מזיקה בכלל, וממש לא נורא אם לתקופה קצרה מרגישים עייפים יותר ומתקשים לתפקד. מה שהלחיץ אותך הוא חוסר השליטה, וחשוב לדעת שככל שאנחנו מקבלים את חוסר השליטה שיש לפעמים בחיינו ובגופנו, ולא מנסים לשלוט בכוח- אנחנו יותר רגועים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו