רמוטיב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רמוטיב
    נבי
    23/03/2014

    אפשר בבקשה לקבל הסבר איך הרמוטיב עובד ...הבנתי שהוא חוסם סרוטונין ודופומין ...העם שאני אוכל אוכל שמעלה את הסרוטונין לא יכול להיגרם עודף סרוטונין ?איך הגוף מחזיר לעצמו את היכולת להחזיר לבד שוב את הסרוטנין לאחר הפסקת ההרמוטיב?איך מתבצע העיכוב סרוטונין?מה הנזקים לטווח הארוך ?כמה זמן ניתן לקחת?איך משתחרר החסימה וכו ?אשמח עם תעני לי על שאלות אלו ואפילו להוסיף עוד מידע שנוכל חברי הפורום ואני ללמוד קצת ולדעת מה אנחנו מכניסים לגופנו
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רמוטיב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמוטיב - תגובה

    שרון לויט
    23/03/2014

    היי נבי,

    אוכל לומר, שרמוטיב הנה תרופה ייחודית לטיפול בדיכאון, כלומר אינה שייכת לקבוצת התרופות הנפוצה לטיפול בדיכאון, שכנראה אליה התכוונת- SSRIs. תרופות מקבוצה זו כוללות: ציפרלקס, סרוקסט, פבוקסיל ועוד. התרופות הללו אינן חוסמות את מנגנון הסרוטונין במוח בשום אופן, אלא "מעכבות את הבליעה החוזרת שלו בסינפסה", תהליך שבסופו אמור להישאר יותר סרוטונין במערכת העצבים ולא פחות.
    הרמוטיב שייכת, כביכול, לקבוצת תרופות משל עצמה אשר כוללת רק אותה, ובכך היא תרופה ייחודית ושונה מתרופות אחרות. הטענה היא, שהתרופה "מעכבת את הבליעה החוזרת" של סרוטונין, דופאמין ונוראדרנלין בסינפסה, אך מסיבה כלשהי נחשבת לתרופה "עדינה" יותר מתרופות אחרות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו