מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הכדורים לא עוזריםחגית21/04/2014
אני בת לאמא שסובלת מדיכאון וחרדה בחצי השנה האחרונה. זוהי הפעם השלישית שהדיכאון חזר לאחר שטופלה בהצלחה בפעמיים הקודמות בסרוקסט. הפעם הסרוקסט לא עזר, הוא הוחלף לציפרלקס וגם הוא לא עוזר. במקביל היא לוקחת פעמיים ביום כדור הרגעה אלפורליד וכדור מירו לפני השינה. המצב אינו משתפר ואף מחמיר ומלווה במתח נפשי, לחצים, עייפות גדולה, חוסר מצב רוח ובילוי רוב שעות היום במיטה. אמא מאוד רוצה להבריא ומשתדלת, היא גם פנתה לפסיכולוגית לשיחות אך הפסיקה כי לא הרגישה שהן מועילות לה. היא נמצאת כיום במצב של חוסר אונים ולא יודעת מה לעשות. זאת לא האמא שהכרתי כל השנים ואני אובדת עצות מה לעשות כדי לשפר את מצבה. היא כיום מפסיקה בהדרגה עם הציפרלקס כדי להתחיל כדורים אחרים. האם יכול להיות שאף כדור לא יעזור לה והיא לא תצליח להחלים? אנא עיזרו לי המצב משפיע על כל המשפחה וקשה לה ולנו מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכדורים לא עוזרים - תגובה
שרון לויט22/04/2014היי חגית,
צר לי לשמוע על מצבה הקשה של אמך. קורה לפעמים שאנשים מפסיקים להגיב לתרופות, גם לתרופות שעזרו להם בעבר. אני מקווה שהיא תגיב לאחת התרופות שהיא מנסה. יכול גם להיות שלא, אך זהו אינו הפתרון היחיד. אני ממליצה מאוד לנסות טיפול קוגניטיבי התנהגותי (טיפול CBT). בניגוד לשיחות ה"רגילות" עם הפסיכולוגית שלא עזרו לה, טיפול זה יכול לתת לה כלים מעשיים להתמודדות עם הבעיה, הן על ידי בניית תכנית הכוללת עשייה של ממש, והן על ידי זיהוי ותיקון של דפוסי חשיבה שליליים, והחלפתם במחשבות רציונליות יותר.
בנוסף, יש התערבויות נוספות שאפשר לנסות: טיפול בגרייה מגנטית למוח, טיפול בנוירו פידבק, נטילת תוספי תזונה שעשויים לעזור (כמו אומגה 3), ואם יש אפשרות לבצע פעילות גופנית, היא יכולה לסייע מאוד (רבים טוענים שפעולתה דומה לפעולת התרופות ולעתים אף משמעתית יותר).
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

