מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון ???אבי נקש20/05/2014
מתמודד בסכיזופרניה ואוסידי .. מטופל בתרופות ויש לי סבל רב כל יום מחדש ..
הרופא טוען שאיני נמצא בדיכאון ..אלא בסוג של "בעסה " כדבריו .
אני שואל האומנם ? כאילו אם התחושה היא לא דכאונית מה כן היא ?
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון ??? - תגובה
שרון לויט20/05/2014היי אבי,
דיכאון אינו עצב, ואפילו לא עצב קיצוני. דיכאון הנה אבחנה קלינית, הכוללת סימפטומים רבים. על מנת להיות מאובחן כסובל מדיכאון, חייבים להיות לך מספר מסוים של סימפטומים, מתוך הסימפטומים הרבים הכלולים באבחנה. דוגמאות לסימפטומים: חוסר חשק לעשות דברים, חוסר הנאה מפעילויות מהן אתה נהנה בדרך כלל, אבדן תיאבון (או תיאבון יתר), הפרעות בשינה (חוסר שינה או שנת יתר), עצבות, קהות רגשית (אדישות), מחשבות אבדניות ועוד.
כמו כן, יש לסבול מן הסימפטומים לפחות שבועיים על מנת להיות מאובחן כסובל מן ההפרעה. כלומר תנודות במצב הרוח, כשהמצב אינו מתמשך, אינן נחשבות לדיכאון.
אתה יכול לחפש את האבחנה הקלינית לפי ה- DSM במנועי החיפוש, כדי ללמוד עוד על ההפרעה (אסור לי לתת קישור). בכל אופן, עדיף להשאיר את האבחנות לאנשי מקצוע ולסמוך על דעתם, בשום אופן לא לנסות לאבחן את עצמך לבד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהק.
אבי נקש27/05/2014אני כ"כ "שונא" ו"לא אוהב"..>> את כל סוגי האבחנות של הרפואה אותם הרופאים מדביקים ומשתמשים על מצב החולה ..
עדיין לא ברור לי האם אני כן נקרא בדיכאון או לא .
בוודאיי שלא אעשה אבחנה לעצמי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהק. - תגובה
שרון לויט27/05/2014היי אבי,
אם אינך אוהב אבחנות פסיכיאטריות בין כה, מדוע זה משנה לך אם אתה עונה על הקריטריונים של האבחנה "דיכאון"? אם גם כך אין לזה שום משמעות בעיניך, אני לא רואה סיבה לעסוק בשאלה הזו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

