דיכאון ???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון ???
    אבי נקש
    20/05/2014

    מתמודד בסכיזופרניה ואוסידי .. מטופל בתרופות ויש לי סבל רב כל יום מחדש ..
    הרופא טוען שאיני נמצא בדיכאון ..אלא בסוג של "בעסה " כדבריו .
    אני שואל האומנם ? כאילו אם התחושה היא לא דכאונית מה כן היא ?
    תודה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון ???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון ??? - תגובה

    שרון לויט
    20/05/2014

    היי אבי,
    דיכאון אינו עצב, ואפילו לא עצב קיצוני. דיכאון הנה אבחנה קלינית, הכוללת סימפטומים רבים. על מנת להיות מאובחן כסובל מדיכאון, חייבים להיות לך מספר מסוים של סימפטומים, מתוך הסימפטומים הרבים הכלולים באבחנה. דוגמאות לסימפטומים: חוסר חשק לעשות דברים, חוסר הנאה מפעילויות מהן אתה נהנה בדרך כלל, אבדן תיאבון (או תיאבון יתר), הפרעות בשינה (חוסר שינה או שנת יתר), עצבות, קהות רגשית (אדישות), מחשבות אבדניות ועוד.
    כמו כן, יש לסבול מן הסימפטומים לפחות שבועיים על מנת להיות מאובחן כסובל מן ההפרעה. כלומר תנודות במצב הרוח, כשהמצב אינו מתמשך, אינן נחשבות לדיכאון.
    אתה יכול לחפש את האבחנה הקלינית לפי ה- DSM במנועי החיפוש, כדי ללמוד עוד על ההפרעה (אסור לי לתת קישור). בכל אופן, עדיף להשאיר את האבחנות לאנשי מקצוע ולסמוך על דעתם, בשום אופן לא לנסות לאבחן את עצמך לבד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ק.

    אבי נקש
    27/05/2014

    אני כ"כ "שונא" ו"לא אוהב"..>> את כל סוגי האבחנות של הרפואה אותם הרופאים מדביקים ומשתמשים על מצב החולה ..
    עדיין לא ברור לי האם אני כן נקרא בדיכאון או לא .
    בוודאיי שלא אעשה אבחנה לעצמי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ק. - תגובה

    שרון לויט
    27/05/2014

    היי אבי,
    אם אינך אוהב אבחנות פסיכיאטריות בין כה, מדוע זה משנה לך אם אתה עונה על הקריטריונים של האבחנה "דיכאון"? אם גם כך אין לזה שום משמעות בעיניך, אני לא רואה סיבה לעסוק בשאלה הזו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו