עולה ויורד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עולה ויורד
    קרן
    09/06/2014

    שלום
    פעם בכמה ימים אני נכנסת לחוסר כח כללי כזה
    אני יודעת שאם אני אשב ואלמד אני ארגיש טוב
    אם אני אלך להתאמן גם
    אפילו לשבת ולקרוא יהיה נחמד

    אבל אין לי כח או חשק לכלום
    אפילו לדברים הכי קטנים והכרחיים

    אני נמצאת בתקופה של עומס בלימודים
    וזוגיות טובה אבל הוא מתקדם מאוד מהר, בטוח שמצא את האהבה שלו ואני מצידי צריכה שהדברים יהיו עוד יותר טובים ומפחדת מכמה דברים בקשר, כמו זה שהוא לא עושה מספיק ספורט וזה פוגם משיכה שלי שלי אליו, או סתם שמרגיש לפעמים שמשמעם וכל אחד בעולם שלו ואין מספיק יחד, דיברנו ומנסים לעשות יותר אבל עדיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עולה ויורד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עולה ויורד - תגובה

    שרון לויט
    10/06/2014

    היי קרן,
    כאשר יש מצב של חוסר אנרגיות, הדרך הטובה ביותר להתמודד איתו היא לעשות דברים שאת יודעת שיעזרו לך "להתרומם" ממצב זה. בייחוד דברים נעימים, או דברים שכרוכים בהשקעת אנרגיה פיזית. פעילות גופנית יכולה לעזור מאוד, וייתכן שאם תעשי אותה באופן קבוע יהיו פחות סיטואציות כאלה. בנוסף, שימי לב באילו ימים את מרגישה חסרת אנרגיה: האם זה מגיע בסוף השבוע, תחילת השבוע, לפני המחזור החודשי וכו'. אם תצליחי לאתר דפוס קבוע של ימים כאלה, אפשר יהיה לעבוד על הטריגרים לכך. (למשל, לקיחת גלולות כדי להשיג איזון הורמונלי גבוה יותר, מציאת פעילויות מעניינות לסופ"ש וכו')
    לגבי הקשר עם בן הזוג, את יכולה לומר לו שלדעתך הוא מתקדם מהר מדי והיית רוצה שתקחו את הדברים יותר לאט. שימי לב אם הציפיות שלך מהקשר הן ריאליות ולא מרחיקות לכת. למשל, לדעתי טבעי להשתעמם מדי פעם ולעשות דברים בנפרד, זהו חלק מכל קשר. שימי לב: האם בקשרים קודמים, אם היו, הייתם כל הזמן יחד והיה יותר עניין?

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו