מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדה לא מובנת צריך עזרהאבי20/08/2014
היי אני היום בן 28 מאז שאני זוכר את עצמי אני סובל מחרדות, מגיל קטן ועד לפני חצי שנה החרדות שלי היו מופיעות רק שהייתי צריך לעזוב את הבית לטיול לחופשה וכו". לפני כחצי שנה בערך פניתי לטיפול קוגנטיבי התנהגותי לתקופה של 3 חודשים לערך והטיפול נגמר. בזמן האחרון אני מתחיל להרגיש את החרדה בכל מקום בחיים שלי מספר פעמים ביום כאילו הראש כל הזמן חושב על זה ולא מרפה (פחדים מהמצב הביטחוני, התקפי חרדה עקב מעבר עבודה) מצב שמפריע לי לתפקד בחיים באופן סדיר, בשיחה עם רופא משפחה המליץ לי לקחת ציפרלקס במינון של כדור ליום. לציין שבעבר לקחתי את הכדור הזה ללא מרשם תקופה לא ארוכה מידי ולא חשתי שינוי משמעותי בחרדה אבל בדיכאון מהחרדה הרגשתי יותר טוב. האם יש עוד דרכים לטיפול? האם הכדור הזה מומלץ עם חרדה כמו שלי? או שעדיף כדור אחר?? תודה על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
אבי20/08/2014שכחתי לציין שיש ברשותי רשיון לנשק ואני מפחד שבמידה ואתחיל להשתמש בכדורים האלה במרשם יקחו לי את הנשק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה לא מובנת צריך עזרה - תגובה
שרון לויט25/08/2014היי אבי,
למה כוונתך באמירתך שהיית בטיפול שלושה חודשים והטיפול נגמר? ככל הנראה, הטיפול לא ממש נגמר אם אתה עדיין סובל מחרדות. יש להמשיך את הטיפול עד שכל הסימפטומים נעלמים! השאלה היא מה עשית בטיפול, ואילו כלים לימדו אותך כדי להתמודד עם החרדות (מקווה שלא הרפיות בלבד, מאחר שזה לא ממש עוזר). בנוסף, הצלחת הטיפול תלויה הן בקשר עם המטפל, והן בהפנמה ויישום של הכלים שנלמדו על ידך, בצורה הטובה ביותר. כאשר טיפול CBT נשעה כמו שצריך, כולל עבודה על שימור כדי שהבעיה לא תחזור, היא לא אמורה להופיע שוב.
לגבי הטיפול התרופתי, איני יודעת האם טיפול מסוג זה משפיע על האפשרות להחזקת נשק או לא. בכל מקרה, אפשר להתגבר על החרדות לחלוטין ללא כל צורך בתרופות (במיוחד אם הן אינן עוזרות), כך שבמקרים רבים זה מיותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

