איך אפשר לצאת מהדיכאון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך אפשר לצאת מהדיכאון?
    דנה
    27/08/2014

    אני בת 23 . בתקופה האחרונה אני פשוט איבדתי את כל שמחת החיים שלי,
    בני משפחתי מתרחקים ממני ולא מדברים איתי
    אני כל הזמן לבד אני מרגישה בודדה כל הזמן ולא מרגישה בנוח בחברת אנשים,
    כל הסובבים אותי טוענים שאיבדתי את שמחת החיים שלי
    עוברת עלי תקופה לא טובה, אני עצובה כל הזמן, מדחיקה את הכל, לא שלמה עם עצמי, עם הסטטוס שלי שנאר קבוע תקופה ארוכה ולא נראה שהולך להשתנות בקרוב
    עצוב לי כי לא האמנתי שבגילי לא אהיה אפילו קרובה למטרה שלי בחיים, אני מרחיקה ממני את כולם אני נתקפת בחוסר ביטחון על יד אנשים, מאבדת את הצפון, מרגישה רע,
    לא מצליחה לעצור את הדמעות ופשוט רע לי, אני כבר לא יודעת מה לעשות כי אני מרגישה שאני מאבדת שליטה על התחושות שלי, על החיים שלי.
    בבקשה תנחו אותי מה לעשות, קשה לי לחיות אין לי חברים. בחיים לא הייתה לי אפילו חברה אחת. למה אין לי חברים??? למה לכולם יש חברים ולי אין? איך משיגים חברים?
    לא יודעת איך להתמודד עם החיים שלא מאירים לי פנים...
    האם המצב שלי בלתי הפיך? האם עדיף למות במצב שלי? כי אני עצובה מאוד כל הזמן מרגישה רע ובדיכאון קשה.
    אין לי עבודה
    אין לי חברים
    אין לי עבודה
    אין לי חיים!!! אם אין חיים אז איך אפשר לחיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך אפשר לצאת מהדיכאון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אפשר לצאת מהדיכאון? - תגובה

    שרון לויט
    01/09/2014

    היי דנה,
    קשה מאוד להתמודד עם המצב שאת מתארת בכוחות עצמך, ללא עזרה ותמיכה מהסובבים אותך וללא טיפול. האם חשבת לפנות לטיפול פסיכולוגי? ממליצה לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (טיפול CBT), שבו, מעבר לשיחה חופשית על המצב, תמיכה ואוזן קשבת, תוכלי לקבל מהמטפל כלים מעשיים כדי להתמודד עם הבעיה ולפתור את המצב הקשה בו את נמצאת. זאת הן על ידי עשייה, והן על ידי שינוי החשיבה השלילית, שאני רואה שאת נמצאת כנראה מאוד עמוק בתוכה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפיך! בטח שהפיך.

    תמר
    01/09/2014

    נכון. חברה זה הבסיס.
    חברות אפשר להשיג במקומות התנדבות, מועדוניות, שיעורי יהדות וקואצינג חינמיים (יש בכל עיר נראה לי ובאים הרבה לא דתיים. תלוי במקום), הרצאות חברתיות שכונתיות חינמיות. נכון שאת רוב המקומות האלה מכירים רק על ידי חברות:) פרדוקס מעצבן! אבל התחלת הבירור שלך יפתח לך דלתות ממקומות אחרים. את יכולה לברר על מקומות כאלה באינטרנט, במודעות פירסום ברחובות. לשאול אנשים במשפחה שאולי מכירים מקומות חינמיים כאלה.
    ולחפש עבודה בכח אדם. גם דרך העבודה מוצאים חברות. ואז גם תוכלי להיכנס למקומות בתשלום. אפילו עבודת ניקיון. לא חסר אנשים מצליחים שהתחילו ככה!
    גם לתזונה יש השפעה. חשובה תזונה מזינה, כמו אורז ובטטה למשל.

    בהנחה שאת בריאה פיזית, את יכולה לעשות הכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו