עזרה דחוף?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחוף?
    אניה
    22/09/2014

    היי, איני יודעת אם שאלתי רלוונטית לפורום הזה אבל אשאל בכל זאת...
    אני בת 21 ,רציתי לדעת האם כדאי לפנות לרופא על מנת לקבל מרשם לקלונקס/ציפרלקס כתוצאה
    מדיכאון ועצבות קשה שנמשך יותר משבוע. וזאת בעקבות פרידה מבן זוג שהיה כל חיי.
    האם הכדורים יעזרו לי ?? כי אני מרגישה שאני לא יכולה להחזיק עוד.
    יש לומר, שאף פעם לא חוויתי דיכאון , ולא ניסיתי שום תרופות מהסוג הזה.
    אני מחפשת הקלה כלשהי ואיני יודעת אם כדאי בכלל להתחיל עם זה, בשל היותי
    טיםוס די מתמכר. ואני קצת חוששת לנסות....
    מה אפשר לעשות??? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחוף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוף? - תגובה

    שרון לויט
    30/09/2014

    היי שרית,
    התגובה שאת חווה היא תגובה נורמלית וטבעית של אבל. תגובות כאלה נפוצות כאשר חווים פרידה ממישהו משמעותי, שהיה חשוב לך. בואי נאמר שאם לא היית מרגישה כך- יותר סביר לומר שבמקרה כזה משהו לא היה בסדר... לא מומלץ ליטול טיפול תרופתי מסיבה שכזו. בנוסף, לתרופה לוקח כחודש להתחיל להשפיע, ויותר מכך להגיע להשפעה האופטימלית. עד אז, סביר להניח שההרגשה כבר תשתפר מעצמה.
    כמו כן, יש דברים בחיים, כמו רגשות שליליים מסוימים, שצריך ואף טוב לעבד ולקבל, ולא בריא לטשטש כל רגש, מאחר שעיבוד האבל עוזר להתגבר ולהתמודד טוב יותר בטווח הארוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו