HELP חייבת עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • HELP חייבת עזרה
    לוסי
    22/09/2014

    שלום לכולם ! אני חדשה פה אבל לצערי לא חדשה בנושא =( בחיים לא חויתי דיכאון אך לאחר לידע של בתי היחידה וראשונה נכנסתי לדיכאון לאחר לידה ובגלל שלא הובחנתי בזמן מבצ הדיכאון שלי הובחן כי קשה . טופלתי על ידי פסיכיאטרית שנתנה לי ציפרלקס שלא עזר ואז סרנדה (לוסטרל) במינון של 200 מ"ג ,ולאחר חודשיים הרשגתי הרבה הרבה יותר טוב ,לדעתי הרגשתי יותר טוב מהמצב שהיה לפני דיכאון לאחר 3 חודשים ירדתי למינון של 100מ"ג וכך המשחתי שנה ,קיבלתי ביטחון אצמי ענק ,התקדמתי בעבודה,הגעתי למקומות שלא חלמתי להגיעה ,הייתי שמחה כל הזמן בקיצור הכול היה טוב ויפה ואז רופא שלי החליט שצריך להפסיק את התרופה ירדתי למינון של 75 מ"ג הרגשתי טיפה שינוי אך בגלל לחץ בעבודה לא שמתי לב לזה ,לאחר 3 חודשיים ירדתי ל50 מ"ג והכל חזר ,שוב כל העולם צבוע בשחור נירא שהמצב החמיר עוד יותר ממשה היה .... הרופא שלי בחופש ויש לי תור רק בעוד חודש מה פחד חזרתי ל100מ"ג וגם זה כבר לא עוזר ? אני חייבת עזרה מה אלי לעשות לחזור ל100מ"ג ? לעלות ל200מ"ג ? כמובן שאני צריכה להתייץ עם רופא מטפל אבל חודש יותר מידי זמן ... אני חייבת לחזור לאצמי ....בקשה תעזרו עזרה ראשונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    HELP חייבת עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • HELP חייבת עזרה - תגובה

    שרון לויט
    30/09/2014

    היי לוסי,
    איני רופאה, אך גם אם הייתי כזו, אסור בשום אופן לתת ייעוץ תרופתי מסוג זה דרך פורומים. עלייך לפנות לרופא המשפחה המטפל בך (במידה שהפסיכיאטר לא זמין), או רופא מחליף. באופן כללי, מומלץ שהפסיכיאטר ייתן לך כתובת לפנות אליה במקרים בהם הוא לא זמין או לא בארץ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו