גלים של סוג של סחרחורת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גלים של סוג של סחרחורת
    טל
    05/11/2014

    היי
    אני כבר חצי שנה סובלת מתקופת חרדה מתמשכת
    מתבטא בלוחות פעם-פעמיים ביום התקף חרדה עם כל התסמינים הנלווים.
    מלבד זה,
    מעל שבוע מהרגע שאני קמה בבוקר עד לרגע שהולכת לישון
    יש לי כמו התקפי גלים כאלה שאני לא יודעת איך להסביר אותם במילים..כאילו לכמה שניות אני מרחפת ומתנתקת ובאוזניים יש כמו דפיקות כאלה..וזה לא שהכל מסתובב לי כמו בסחרחורת אבל המילה הכי קרובה לזה שמצאתי זה סחרחורת. אחרי כמה דק זה עובר ויכול לא להופיע חצי שעה ואז לחזור ככה כל היום.
    לפני כמה חודשים עשיתי ct ובדיקות דם והכל תקין.
    ההרגשה הזו מלחיצה.
    ידוע מה זה? דרכים לטיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלים של סוג של סחרחורת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלים של סוג של סחרחורת - תגובה

    שרון לויט
    11/11/2014

    היי טל,
    אני מבינה שההרגשה הזו מלחיצה, אך אם עשית בדיקות רפואיות והכל תקין, סביר להניח שהיא נובעת מחרדה (/פחד/לחץ, כולם שמות שונים לאותו רגש).
    אם אכן התסמינים נובעים מחרדה, אין כל צורך להילחץ מהם. הם אינם מסוכנים, ולמעשה, ככל שנלחצים מהתסמינים ומנסים ש"זה יעבור כמה שיותר מהר", כך הם מתגברים. דווקא קבלתן של התופעות הללו, בלי ניסיון לדחות אותן או להעביר אותן, ובלי להיכנס ללחץ מעצם קיומן, גורמת להן לחלוף יותר מהר, ולהופיע פחות ופחות עם הזמן.
    אם קשה לך להפנים וליישם את מה שכתבתי, מומלץ לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (טיפול CBT), שבו המטפל ידריך אותך וילווה אותך בתהליך של קבלת החרדה, צעד אחר צעד, עד אשר תלמדי לא לפחד ממנה, והתופעות הללו ייעלמו לחלוטין, ללא צורך בהתערבויות נוספות.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    טל
    12/11/2014

    היי שרון,
    תודה רבה על התגובה
    אני עשיתי בדיקות, אבל אני כאילו "לא סומכת" על הרופאים..
    האם התחושת חוסר פוקוס הזאת,ריחוף,טשטוש שבאה לי בגלים זה משהו שמוכר לך כתסמין של תקופה של התקפי חרדה, תקופת מתח? יצא לך לשמוע על זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    שרון לויט
    12/11/2014

    היי טל,
    בוודאי. מדובר בסימפטומים מאוד נפוצים ומוכרים של חרדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו