מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם אני בדיכאוןשירן04/07/2015
הי,
אני בת 34, נשואה עם 3 ילדים,
בשלוש שנים האחרונות איבדתי את שמחת החיים, (והייתה לי שמחת חיים!! היה לי טוב!!) בעשרה החודשים האחרונים זה הולך ומחמיר. הגעתי למצב שאני כבר לא מסוגלת לחיות עם עצמי, אני כל הזמן בוכה, אני לא נהנית משום דבר-לא מזמן איכות עם הילדים,לא עם הבעל.אני מרגישה שאין לי כלום בחיים חוץ מהילדים.הראש שלי מלא מחשבות טורדניות, כל פעולה שאני עושה אני כבר מחכה שתסתיים וחושבת כמה צעדים קדימה מה מחכה לי ומתי היום הזה כבר יסתיים. בעלי לא מבין אותי וגם כשניסיתי לדבר איתו ולשתף אותו שנמאס לי מהחיים ואני לא רואה שום טעם בלחיות ולא מבינה מה יש בחיים האלו ששווה לחיות אותם, הוא פשוט התעלם,והמשיך בעיסוקיו.הדבר היחיד שמונע מימני להעלם מהעולם הזה, אלו הילדים.אני יותר מידי אוהבת אותם בשביל לגרום להם טראומה.יש לי עסק עצמאי עם לקוחות (יש לי משרד בבית), ואני לא מסוגלת לתפקד יותר-לא בעסק, לא בבית.אפילו אוכל לילדים אני כבר לא מסוגלת להכין ופשוט מכינה להם משהו לאכול באותו רגע עד שבעלי חוזר.אני לא מסוגלת יותר, אני מרגישה שאני פשוט רוצה שהאדמה תיפתח ותיבלע אותי. אני לא יודעת לשים את האצבע בדיוק מתי זה התחיל,או למה. יש לי ולבעלי המון ריבים מאז שהילדים נולדו, פעם הייתי החיים שלו ומאז שהילדים נולדו אני ממש מרגישה שאני לא מעניינת אותו (הוא גם אומר לי ש״הילדים במקום הראשון ואין מה לעשות...״) ולכן אני לא מרגישה בנוח להיפתח מולו, להישען עליו, לבכות לידו.אני מרגישה זלזול מצידו, אתמול לדוגמא הייתי ממש בהרגשה לא טובה והוא פשוט אמר לי ״תסתכלי על עצמך תראי איך את נראית..״ אני מרגישה לבד בעולם הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
שירן06/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה את מקפיצה
ליאור06/07/2015היא עונה לפי הסדר של ההודעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אני בדיכאון - תגובה
שרון לויט07/07/2015היי שירן,
בהחלט יכול להיות שאת בדיכאון. עם זאת, אני מאוד נזהרת ונמנעת מלאבחן דרך הפורום, אני מאמינה שעד שאתה לא פוגש את האדם באופן אישי אינך יכול לאבחן אותו (וזה גם לא מקצועי). אני מציעה שתפני לאיש מקצוע, ורצוי מתחום הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי, לאבחון וטיפול. גם אם האבחנה המדויקת אינה דיכאון, יש לטיפול זה הרבה מה לומר בנושא ואפשרות ממשית לעזור לך. אין ספק שאת סובלת מעומס רגשי רב, ותכנית עבודה מסודרת הכוללת עשייה למען עצמך בשילוב שינוי דפוסי חשיבה שליליים יכולה להועיל לך מאוד.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

