האם אני בדיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני בדיכאון
    שירן
    04/07/2015

    הי,
    אני בת 34, נשואה עם 3 ילדים,
    בשלוש שנים האחרונות איבדתי את שמחת החיים, (והייתה לי שמחת חיים!! היה לי טוב!!) בעשרה החודשים האחרונים זה הולך ומחמיר. הגעתי למצב שאני כבר לא מסוגלת לחיות עם עצמי, אני כל הזמן בוכה, אני לא נהנית משום דבר-לא מזמן איכות עם הילדים,לא עם הבעל.אני מרגישה שאין לי כלום בחיים חוץ מהילדים.הראש שלי מלא מחשבות טורדניות, כל פעולה שאני עושה אני כבר מחכה שתסתיים וחושבת כמה צעדים קדימה מה מחכה לי ומתי היום הזה כבר יסתיים. בעלי לא מבין אותי וגם כשניסיתי לדבר איתו ולשתף אותו שנמאס לי מהחיים ואני לא רואה שום טעם בלחיות ולא מבינה מה יש בחיים האלו ששווה לחיות אותם, הוא פשוט התעלם,והמשיך בעיסוקיו.הדבר היחיד שמונע מימני להעלם מהעולם הזה, אלו הילדים.אני יותר מידי אוהבת אותם בשביל לגרום להם טראומה.יש לי עסק עצמאי עם לקוחות (יש לי משרד בבית), ואני לא מסוגלת לתפקד יותר-לא בעסק, לא בבית.אפילו אוכל לילדים אני כבר לא מסוגלת להכין ופשוט מכינה להם משהו לאכול באותו רגע עד שבעלי חוזר.אני לא מסוגלת יותר, אני מרגישה שאני פשוט רוצה שהאדמה תיפתח ותיבלע אותי. אני לא יודעת לשים את האצבע בדיוק מתי זה התחיל,או למה. יש לי ולבעלי המון ריבים מאז שהילדים נולדו, פעם הייתי החיים שלו ומאז שהילדים נולדו אני ממש מרגישה שאני לא מעניינת אותו (הוא גם אומר לי ש״הילדים במקום הראשון ואין מה לעשות...״) ולכן אני לא מרגישה בנוח להיפתח מולו, להישען עליו, לבכות לידו.אני מרגישה זלזול מצידו, אתמול לדוגמא הייתי ממש בהרגשה לא טובה והוא פשוט אמר לי ״תסתכלי על עצמך תראי איך את נראית..״ אני מרגישה לבד בעולם הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני בדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה

    שירן
    06/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה את מקפיצה

    ליאור
    06/07/2015

    היא עונה לפי הסדר של ההודעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני בדיכאון - תגובה

    שרון לויט
    07/07/2015

    היי שירן,
    בהחלט יכול להיות שאת בדיכאון. עם זאת, אני מאוד נזהרת ונמנעת מלאבחן דרך הפורום, אני מאמינה שעד שאתה לא פוגש את האדם באופן אישי אינך יכול לאבחן אותו (וזה גם לא מקצועי). אני מציעה שתפני לאיש מקצוע, ורצוי מתחום הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי, לאבחון וטיפול. גם אם האבחנה המדויקת אינה דיכאון, יש לטיפול זה הרבה מה לומר בנושא ואפשרות ממשית לעזור לך. אין ספק שאת סובלת מעומס רגשי רב, ותכנית עבודה מסודרת הכוללת עשייה למען עצמך בשילוב שינוי דפוסי חשיבה שליליים יכולה להועיל לך מאוד.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו