מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דכאון בהריוןבת 3817/07/2015
אני רווקה בת. 38, עשיתי טיפולים במשך שנתיים וחצי כדי להיכנס להריון, לאחר שנתיים וחצי ולאחר שני הפלות, מזרע, הצלחתי להכנס להריון והייתי הכי מאושרת, היום אני כבר בתחילת חודש רביעי סוף שבוע 16, מחזור אחרון 23.3.2015, לאחר ששמעתי מרופא שיש לי בן נכנסתי לדכאון, רציתי מאוד בת, כרגע אני בלי מצב רוח ולא יודעת מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קודם כל מזל טוב
ליאור18/07/2015לרגל ההריון. מבינה את הציפייה שלך. בטיפולי פוריות יש אפשרות מסוימת לבחור את מין הילוד. צריך לדבר על זה עם הרופא המטפל. אבל עם יד על הלב הכי חשוב זה שיהיה לך ילד בריא שיתפתח כראוי ויהיה מאושר למרות שהוא בן. במידה ואת שוקלת היריונות נוספים אז אולי בפעם הבאה תהיה בת. אם ההריון שלך תקין אז למה לא להמשיך עם זה. בן יכול להיות גם מאוד כיף.הוא יהיה המעריץ מס.1 שלך. אלוהים ברך אותך תודי לו. שיהיה בהצלחה ובשעה טובה ומוצלחת אמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישהו הבטיח לך שזו תהיה בת
שירי18/07/2015לפני שנכנסת להיריון ואת מאוכזבת שזה לא הצליח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדכאון בהריון - תגובה
שרון לויט20/07/2015שלום לך,
יש להבדיל בין ההפרעה שנקראת דיכאון לבין רגש הדיכאון, שיכול להיות מוגדר גם כעצב, ייאוש או מצב רוח ירוד. הרגש הוא בדרך כל זמני ואינו מצביע על קיומה של ההפרעה. דברים רבים עשויים לגרום לנו לחוש דיכאון, ועל רובם אנחנו מתגברים עם הזמן, כשאנחנו מקבלים קצת יותר פרופורציות ורואים את הדברים בפרספקטיבה ארוכת טווח יותר. אני מניחה שזה יקרה גם לך, שהרי רוב הנשים לא היו מוותרות על ילד רק מפני שאינו מהמין הרצוי להן (ואם זה כל כך חשוב להן, היו קובעות את המין במהלך ההפריה). חשוב גם לזכור, שבמהלך ההריון נשים נתונות יותר למצבי רוח ולחשיבה קיצונית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

