דכאון בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דכאון בהריון
    בת 38
    17/07/2015

    אני רווקה בת. 38, עשיתי טיפולים במשך שנתיים וחצי כדי להיכנס להריון, לאחר שנתיים וחצי ולאחר שני הפלות, מזרע, הצלחתי להכנס להריון והייתי הכי מאושרת, היום אני כבר בתחילת חודש רביעי סוף שבוע 16, מחזור אחרון 23.3.2015, לאחר ששמעתי מרופא שיש לי בן נכנסתי לדכאון, רציתי מאוד בת, כרגע אני בלי מצב רוח ולא יודעת מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דכאון בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל מזל טוב

    ליאור
    18/07/2015

    לרגל ההריון. מבינה את הציפייה שלך. בטיפולי פוריות יש אפשרות מסוימת לבחור את מין הילוד. צריך לדבר על זה עם הרופא המטפל. אבל עם יד על הלב הכי חשוב זה שיהיה לך ילד בריא שיתפתח כראוי ויהיה מאושר למרות שהוא בן. במידה ואת שוקלת היריונות נוספים אז אולי בפעם הבאה תהיה בת. אם ההריון שלך תקין אז למה לא להמשיך עם זה. בן יכול להיות גם מאוד כיף.הוא יהיה המעריץ מס.1 שלך. אלוהים ברך אותך תודי לו. שיהיה בהצלחה ובשעה טובה ומוצלחת אמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהו הבטיח לך שזו תהיה בת

    שירי
    18/07/2015

    לפני שנכנסת להיריון ואת מאוכזבת שזה לא הצליח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון בהריון - תגובה

    שרון לויט
    20/07/2015

    שלום לך,
    יש להבדיל בין ההפרעה שנקראת דיכאון לבין רגש הדיכאון, שיכול להיות מוגדר גם כעצב, ייאוש או מצב רוח ירוד. הרגש הוא בדרך כל זמני ואינו מצביע על קיומה של ההפרעה. דברים רבים עשויים לגרום לנו לחוש דיכאון, ועל רובם אנחנו מתגברים עם הזמן, כשאנחנו מקבלים קצת יותר פרופורציות ורואים את הדברים בפרספקטיבה ארוכת טווח יותר. אני מניחה שזה יקרה גם לך, שהרי רוב הנשים לא היו מוותרות על ילד רק מפני שאינו מהמין הרצוי להן (ואם זה כל כך חשוב להן, היו קובעות את המין במהלך ההפריה). חשוב גם לזכור, שבמהלך ההריון נשים נתונות יותר למצבי רוח ולחשיבה קיצונית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו