אין לי כח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אין לי כח
    אני
    28/07/2015

    בת 40 נשואה פלוס שלושה ילדים, מטופלת יותר מעשר שנים בכדורים נגד דיכאון בעקבות דיכאון אחרי לידה, לפני כשנה החלפתי טיפול תרופתי לאחר ששוב נכנסתי לדיכאון לאחר פיטורים(מרסיטל לויפאקס), הרגשתי הטבה,ושבוע שעבר לאחר מקרה שקרה שוב אין לי מצב רוח אין לי חשק לדבר או לראות אנשים, האמת שאני מרגישה שאין לי כבר כח יותר, נמאס לי ליפול כל הזמן לדבר הזה, כל החיים שלי כמעט הם ככה, אם לא הילדים לא חושבת שהייתי רוצה לחיות בכלל, הייתי גם בטיפול פסיכולוגי כשנה, אפשר להגיד שדי הרמתי ידיים, אם אלה החיים שצפויים לי? האם אפשר לצאת מזה בכלל או שכל פעם שקורה משהו רע אני אחזור למקום הריק והרע הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין לי כח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לי כח - תגובה

    שרון לויט
    28/07/2015

    שלום לך,
    בהחלט יש מה לעשות, אל תאמרי נואש. ראשית, יש לבדוק באיזה טיפול פסיכולוגי היית, ואם את מרגישה שהוא נתן לך כלים להתמודדות. ייתכן שלא ניסית טיפול קוגניטיבי התנהגותי (טיפול CBT), שיכול לתת לך כלים מאוד יעילים להתגבר על הדיכאון. הוא יכול לעזור לך לשנות את החשיבה השלילית וללמוד לחשוב בצורה רציונלית יותר, וכן לתת לך כלים התנהגותיים שיעזרו לך לשמור על "ראש מעל המים" ולא ליפול למצבי רוח רעים. בנוסף לכך, קיים טיפול בגרייה מגנטית למוח, שתופס תאוצה בשנים האחרונות כטיפול יעיל לדיכאון.
    ממליצה מאוד לעסוק בפעילות גופנית, אני מכירה אנשים שיצאו מדיכאון רק בזכות הפעילות. כמובן ששמירה על תזונה נכונה (יש אפילו טיפול בתזונה לדיכאון), שינה טובה והרגלים בריאים באופן כללי יכולים לעזור מאוד לשיפור ההרגשה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו