קשר עין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשר עין
    יהב
    10/08/2015

    שלום,
    אני נמצא בטיפול קרוב לשנה.
    בהתחלה לא יצרתי קשר עין בכלל.
    אני לא מרבה ליצור קשר עין עם אנשים ובפרט עם המטפלים שלי, שהיו.
    כשהגיע אמצא הטיפול כן הצלחתי להרים את העיניים מהרציפה..
    ועכשיו שוב, לאחר שנה.. אני לא מסוגל להסתכל בעיניים, אני מנסה, זה פשוט לא הולך. אוטומטית הן יורדות.
    למה? מה הסיבה לזה? איך להתגבר?
    האם זה משהו שהמטפלים עושים לא בסדר? האם אני דפוק? אני כבר לא מבין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר עין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר עין - תגובה

    שרון לויט
    12/08/2015

    היי יהב,
    האם הדבר קורה לך רק עם מטפלים, או גם עם אנשים אחרים?
    אם זה קורה רק בטיפול, כנראה זה קורה מאחר שאתה מרגיש שם חשוף ופגיע. טיפול זה מקום מאוד אינטימי, שמדברים בו על דברים לא נעימים, ואולי גם מלווה אותך המחשבה כיצד אתה מצטייר בעיני המטפל.
    אני מציעה שתדבר על כך עם המטפל הנוכחי שלך, ותעבדו על הבעיה יחד (הוא יכול, למשל, להזכיר לך להסתכל ולעשות יחד איתך "תרגיל הסתכלות"). אפשר לפתור את הבעיה הזו די בקלות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו