מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מרגישה על ניוטרלהמנוטרלת22/09/2015
היי, אני בת 28. בחורה שגרתית, לפעמים שמחה, לפעמים עצובה.
לפני כשנה קרו הרבה שינויים בחיים. סיימתי לימודים, עברתי עיר.
הרבה ציפיות היו לי
לפני כחצי שנה, נפרדתי מבן זוגי, שהרגשתי שמשהו לא טוב לי.
מאז, הכל התדרדר.
אני לא מפסיקה לבכות, ללא סיבה, ככה סתם פתאום.
מסתגרת בחדרי הרבה.
חולה המוןןןןןןן, ברמה שמפריעה לתפקוד יומ-יומי. מפסידה הרבה ימי עבודה, מפגשים, שמחות בגלל זה.
אני כעקרון לא יודעת מה נסגר איתי. מרגישה חסרת מעש, תמיד מודאגת, מפחדת המון מכלום
ובכללי מרגישה שאני לא אצא מזה לעולם.
גם עכשיו אני בדמעות ומתוסכלת.
אני יודעת שאני מדאיגה את הסובבים אותי, אבל מרגישה שלא באמת אכפת ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרגישה על ניוטרל - תגובה
שרון לויט24/09/2015שלום לך,
שינויים בחיים, ובייחוד שינויים כואבים כמו פרידה מבן זוג, יכולים לגרום לירידה במצב הרוח. ייתכן שזה יחלוף לבד, וייתכן שתצטרכי להיעזר בטיפול פסיכולוגי לשם כך. בכל אופן, כדי לשפר את מצב הרוח שלך, כדאי להעסיק את עצמך כמה שיותר. רצוי בדברים נעימים, אך גם "סתם" מטלות יכולות לגרום לתחושה של עשייה (בניגוד לחוסר המעש המוביל לירידה נוספת במצב), ולשיפור מצב הרוח. בנוסף, כדאי שתקיפי את עצמך באנשים שאת אוהבת, ללא קשר למחשבה שלך אם באמת אכפת להם או לא. המטרה היא להרים את עצמך, ואת לא עושה את זה בשביל אף אחד אחר. נוכחות של אנשים תעזור לך להתרומם, והרצון לשפר את מצב הרוח הוא זה שצריך להוביל את מעשייך.
מאוד מומלץ לעסוק גם בפעילות גופנית, היא משפרת פלאים את מצב הרוח בטווח הקצר והארוך גם יחד.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנה ראיה
ליאור24/09/2015שמלהסתגר בבית נהיים חולים בסוף. לכי לטבע. אל תוותרי על החיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

