מרגישה על ניוטרל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרגישה על ניוטרל
    המנוטרלת
    22/09/2015

    היי, אני בת 28. בחורה שגרתית, לפעמים שמחה, לפעמים עצובה.
    לפני כשנה קרו הרבה שינויים בחיים. סיימתי לימודים, עברתי עיר.
    הרבה ציפיות היו לי
    לפני כחצי שנה, נפרדתי מבן זוגי, שהרגשתי שמשהו לא טוב לי.
    מאז, הכל התדרדר.
    אני לא מפסיקה לבכות, ללא סיבה, ככה סתם פתאום.
    מסתגרת בחדרי הרבה.
    חולה המוןןןןןןן, ברמה שמפריעה לתפקוד יומ-יומי. מפסידה הרבה ימי עבודה, מפגשים, שמחות בגלל זה.
    אני כעקרון לא יודעת מה נסגר איתי. מרגישה חסרת מעש, תמיד מודאגת, מפחדת המון מכלום
    ובכללי מרגישה שאני לא אצא מזה לעולם.
    גם עכשיו אני בדמעות ומתוסכלת.
    אני יודעת שאני מדאיגה את הסובבים אותי, אבל מרגישה שלא באמת אכפת ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרגישה על ניוטרל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגישה על ניוטרל - תגובה

    שרון לויט
    24/09/2015

    שלום לך,
    שינויים בחיים, ובייחוד שינויים כואבים כמו פרידה מבן זוג, יכולים לגרום לירידה במצב הרוח. ייתכן שזה יחלוף לבד, וייתכן שתצטרכי להיעזר בטיפול פסיכולוגי לשם כך. בכל אופן, כדי לשפר את מצב הרוח שלך, כדאי להעסיק את עצמך כמה שיותר. רצוי בדברים נעימים, אך גם "סתם" מטלות יכולות לגרום לתחושה של עשייה (בניגוד לחוסר המעש המוביל לירידה נוספת במצב), ולשיפור מצב הרוח. בנוסף, כדאי שתקיפי את עצמך באנשים שאת אוהבת, ללא קשר למחשבה שלך אם באמת אכפת להם או לא. המטרה היא להרים את עצמך, ואת לא עושה את זה בשביל אף אחד אחר. נוכחות של אנשים תעזור לך להתרומם, והרצון לשפר את מצב הרוח הוא זה שצריך להוביל את מעשייך.
    מאוד מומלץ לעסוק גם בפעילות גופנית, היא משפרת פלאים את מצב הרוח בטווח הקצר והארוך גם יחד.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנה ראיה

    ליאור
    24/09/2015

    שמלהסתגר בבית נהיים חולים בסוף. לכי לטבע. אל תוותרי על החיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו