אני צריכה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני צריכה עזרה
    אנונימית מאוד
    16/11/2015

    אני צריכה עזרה וזו פעם ראשונה שאני מודה
    אני בת 27 וכל חיי התמודדתי לבד עם עצמי ועכשיו אני חייבת עזרה
    אני מרגישה שאני מתמוטטת מהעומס אני לא מצליחה להתמודד
    אני נכשלת אני לא רואה סיבה טובה לחיות. אני לא מתפקדת
    ואני לא יודעת למי לפנות??
    פסיכולוג או פסיכיאטר? או בכלל טיפול טבעי מהטיפולים ההוליסטיים.
    טיפול בחרדות? בדיכאון? אני לא יודעת למי לפנות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מנסה

    אנונימית מאוד
    16/11/2015

    אני מנסה לדבר עם אנשים שקרובים אליי אבל אני לא חושבת שהם מבינים מה שאני מנסה להגיד.
    אני חייבת שמישהו יבין מה שעובר עליי.
    אבל יש לי בעיה גם לדבר עם אנשים, אני לא יודעת להסביר מה שאני מרגישה.
    ושאני כבר כן יודעת להסביר אז אני לא יודעת איך להוציא את זה מהפה שלי.
    אני פניתי למקום הנכון? כי אני לא ממש יודעת עוד את מי לשאול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הייתי מספיק ברורה

    אנונימית מאוד
    16/11/2015

    אני מצטערת אבל אני כותבת בזמן של מצב נפשי מעורער מאוד.
    אני התחלתי ללמוד תואר 1 עברתי לגור עם חבר שלי שהציע לי נישואים ואימצנו כלבה שדורשת המון זמן ואני גם עובדת בנוסף. אין לי זמן לבצע את מטלות הבית אני חושבת שיותר אין לי כוח בגלל החוסר תפקוד שנובע מהמצב הנפשי שלי, אני לא מצליחה ללמוד כמו שצריך ואני לא יודעת איך לצאת מהתסבוכת. ארוסי לוקח בקלות דעת את כל מה שעובר עליי ומאשים אותי שאני מפתחת תלות באנשים שסביבי יכול להיות שזה נכון אני לא יודעת להעיד. אבל רק מלחשוב איך אני מתמודדת לבד מכניס אותי לחרדה גדולה שקשה לי לנשום. אני חושבת שאני הייתי מאד חזקה להתמודד לבד עם הבעיה שלי אבל אני נחלשת ואני צריכה עזרה עכשיו אני צריכה לדעת להתמודד.
    אני אמרתי לו שאני מרגישה שאני לא רוצה לחיות כי ככה באמת הרגשתי באותו רגע, הוא אמר לי לא להגיד דברים כאלה. אבל אני לא מחפשת תשומת לב, אני באמת בבעיה
    אם הייתי מחפשת תשומת לב כולם כבר היו יודעים שיש לי בעיה נפשית אבל אף אחד לא יודע ממש, רק יודעים בערך ההורים שלי וארוסי. הם אומרים שאני סובלת מחרדות, אני אומרת שזה יותר מיזה אבל אני לא יכולה לאבחן את עצמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שרון לויט
    18/11/2015

    שלום לך,
    ברור שאת זקוקה לעזרה נפשית. בין אם מדובר "רק" בחרדות ובין אם קיימות בעיות נוספות, כפי שאת טוענת, יש צורך בטיפול נפשי. אני תמיד ממליצה לפנות לפסיכותרפיסט (כל מי שעוסק בטיפול פסיכולוגי) המטפל בגישה קוגניטיבית התנהגותית (CBT), שהיא גישה שנותנת כלים להתמודדות ולא עוסקת רק בדיבור חופשי על הבעיות. לדעתי, את צריכה קודם כל הערכה של איש מקצוע שישוחח איתך על המצב שלך ועל הבעיות, ויבנה לך תכנית טיפול שמותאמת לצרכייך. בהחלט יש מה לעשות, וחבל לחכות. נשמע שהסביבה הקרובה שלך לא ממש מבינה את בעיותייך, וככל הנראה גם לא יודעת כיצד לעזור.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו