התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    מיראל
    09/12/2015

    אני מעוניינת לדעת מה עליי לעשות, אני אדם מאוד פרפקציוניסט במידה והדברים לא נעשים בדיוק כמו שכתוב בהוראות אני מאוד נלחצת מכך, לעיתים אני אף דוחה משימות ונמנעת מלבצע אותם מאחר ואני חוששת להיכנס ללחץ מהמטלה והדבר לעיתים פוגע בי, אני משתדלת להרגיע את עצמי המון ולדבר עם עצמי ולהסביר שהכל בסדר גם אם הדבר שביצעתי איננו מושלם, אני מפחדת שאם מה שביצעתי לא יהיה מושלם אז יכעסו עליי, ויגידו לי שאני לא בסדר, אני מאשימה את עצמי בדברים שונים ומאוד קשה עם עצמי מאוד מבקרת את עצמי וחושבת לעיתים קרובות שהדברים שאני עושה לא בסדר. למרות שאני כן יודעת שמה שעשיתי בסדר גמור. בזמן האחרון התחלתי להיות מאוד מודעת לבעיה שלי והדבר מלחיץ אותי אף יותר, ואף מחמיר את הלחץ שלי. כל דבר קטן מלחיץ אותי ונראה לי כאיום ממשי . לאחר שאני נרגעת אני מבינה שהכל בראש שלי ואני מגזימה בתגובותיי
    מה עליי לעשות? אינני רוצה להמשיך להילחץ מכל דבר קטן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    שרון לויט
    13/12/2015

    היי מיראל,
    ככל הנראה, הפרפקציוניזם טבוע בך עוד מגיל צעיר. זוהי תכונה שאנחנו גדלים איתה, ובדרך כלל מתפתחת כתגובה לסביבה הקרובה אלינו (בני משפחה). כאשר ההורים הם פרפקציוניסטים ודוחפים את הילד להישגים, ואולי אפילו מעבירים עליו ביקורת, הילד גדל להיות פרפקציוניסט. במידה מסוימת זה חיובי, אך פרפקציוניזם יכול לחרוג מגבולות הסביר ולגרום ללחץ רב כאשר הוא מוגזם. אני מציעה להיעזר בטיפול פסיכולוגי (רצוי קוגניטיבי התנהגותי) כדי לעבוד על מיתון הפרפקציוניזם והפחתת הלחץ הנגרם בעקבותיו.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו