טיפול..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול..
    אבי
    28/12/2015

    הי לכולם!!!
    למה אני חושב ומרגיש שכאילו אני לא מטופל וכביכול לא נמצא בידיים טובות???
    כיום..ומאז ומתמיד הייתי כן בטיפולים ובידיים כן טובות ועשו איתי עבודה דיי טובה ומספקת ..
    נכון...>>> כיום.+ אני מתמודד עם זה בפחות עוצמות כיום אני משתדל ושומר על המסגרת והמטפלים לעצמי ..
    לא ממהר להחליף ואני מאוד נתרם מהמצב בו אני מחזיק את עצמי .
    כאילו תחושה ש.. שם יותר טוב ש..שם להחליף מטפל יהיה לי יותר טוב הכל זה אשליה אחת גדולה .
    אני מודע וער לנטייה זו שפעם היתה יותר בעוכריי..ומשתדל להישאר על הקרקע ןממשיך בשיקום הארוך והמייגע אליו זכיתי ונחשפתי..
    תודה רבה לקוראים..
    המשך שבוע טוב לכולם .
    להשתמע ולילה טוב לנו אמן..
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול.. - תגובה

    שרון לויט
    01/01/2016

    היי אבי,
    אנשים רבים חיים בציפייה (שלא לומר פנטזיה) שתהיה "תרופת פלא" שתציל אותם. אנחנו לא אוהבים לעבוד קשה, וקשה לנו לקלוט שלעתים צריך לעבוד קשה כדי לקבל אפילו הקלה חלקית ומעטה. זה נראה כמו אופציה לא טובה במיוחד, ולחלק מהאנשים קשה לקבל את העובדה שאין ממש אופציות אחרות. ככל הנראה, מאחר שהדרך שלך עוד ארוכה, ועדיין לא הגעת לאן שרצית, אתה מרגיש כך. ייתכן שכל חייך תצטרך להתמודד, אך בזכות עבודה קשה והתמדה תוכל לפחות לשפר את המצב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שרון!

    אבי
    02/01/2016

    תשובתך מאוד מובנת לי...
    אני מאוד "עובד" קשה להגיע להישגים בחיים שלי..
    ומאוד קשה להבין ולדעת שאני אצטרך להתמודד עם "המצב" --- המחלה שלי
    לאורך כל חיי..
    טוב שייש לילה ושברוך ה אני כן ישן טוב
    זה מרגיע אותי ונותנת לי כוחות ליום הבא ..
    שיהיה שבוע טוב ומבורך לכולנו אמן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו