דיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון
    איה
    10/01/2016

    מרגישה שאין לי כוח יותר אני מאוד במצב לחץ , חרדה ...לא יודעת להגדיר את זה טוב..אני נשואה ואמא לשניים.... בא לי לעזוב את בעלי , המשפחה וללכת....
    קשה לי מאוד במצב הנוכחי...בעלי מאוד ביקורתי שיפוטי עצבני.....
    אני לא עובדת , הוא גם לוחץ עלי שאני בטלנית ......לא מביאה תועלת..... כי אנחנו נתונים לקשיים כלכליים....מרגישה שיש עליי לחץ נטל כבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    שרון לויט
    14/01/2016

    היי איה,
    נשמע שאת יכולה להיעזר בשיחה עם גורם מקצועי (פסיכולוג/ פסיכותרפיסט), קודם כל על מנת להפחית את הלחץ שאת נתונה בו. אנשים שונים יכולים לחוות את אותה המציאות בצורה שונה, ולא בטוח שאחרות היו חוות מידה כזו של לחץ מבעל ביקורתי, גם אם כולן היו מסכימות שזו מציאות לא נעימה.
    כדאי גם להיעזר ככל יכולתך באנשים המקיפים אותך- משפחה, חברים וכו', על מנת לקבל תחושה של יציבות, תמיכה נפשית והכלה. גם אם הבעל לוחץ עלייך ומבקר אותך, קבלת יחס אחר מאנשים אחרים יכול לעזור מאוד.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו