אמא בדיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא בדיכאון
    לימור
    20/01/2016

    אמא שלי בדיכאון,כמה שאני מנסה לעזור לה אני לא יכולה היא כל הזמן רבה עם אבא שלי יש צעקות בבית ובאופן אוטומטי זה מכניס אותי לדיכאון.כרגע אין לי בית אחר לגור בו ואני רוצה להמשיך לגור עם ההורים,התנסיתי בדירות דרך מסגרות וזה לא עשה לי טוב..לכן אני גרה בבית גם משרד הבריאות לא מאפשר לי יותר לגור בדיורים דרך מסגרות וגם אני לא רוצה והוריי לא רוצים.השאלה מה אני עושה ברגע שהוריי רבים? האם להתערב ביניהם? האם לעזור לאמא שהיא בדיכאון? מה אני צריכה לעשות? מצד אחד טוב לי לגור בבית ולא בדירות דרך מסגרות זה נקרא דיור מוגן ומצד שני שההורים שלי רבים וצועקים אני מתערבת וזה עוד יותר עושה אש בבית.שאמא שלי מרגישה יותר טוב וזה קצת נירגע אז גם אני מתחילה להרגיש יותר טוב.מה הפיתרון? מה הפיתרון שאני צריכה לעשות ברגע שהם רבים וצועקים?האם להתערב? עם לא מה הפיתרון בדרך אחרת לגור בבית בשמחה למרות שזה קורה? איך לא להיכנס לעצבים ודיכאון שזה קורה? אשמח לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא בדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    לימור
    20/01/2016

    איך אפשר לשמור על שמחה פנימית למרות מה שקורה בבית? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא בדיכאון - תגובה

    שרון לויט
    20/01/2016

    היי לימור,
    בעצמך כתבת שההתערבות בין ההורים שלך רק פוגעת בך. לכן, אני מציעה שכאשר הם רבים, תעשי בדיוק את ההיפך: נתקי את עצמך מהסיטואציה וצאי לסיבוב מחוץ לבית. תני להם להתמודד עם הבעיות שלהם בכוחות עצמם, הם אנשים מבוגרים והם אחראים להתנהגותם. חזרי רק כאשר הרוחות נרגעות (את יכולה לבדוק באמצעות הטלפון). לגבי השאלה השניה, ככל שיהיו לך יותר "חיים משלך" מחוץ לבית, כך תרגישי שהמצב בבית משפיע עלייך פחות. גם אם את גרה עם ההורים, אם יש לך מסגרות של עבודה או לימודים, ומסגרות חברתיות/ פעילויות מחוץ לבית, תהיי מסופקת ושמחה יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו