האם זה דכאון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה דכאון?
    מישל
    20/01/2016

    היי, מילדות אני זוכרת את עצמי עם חשיבה שלילית על עצמי ועל החיים, בלבול גדול לגבי הכל ועם הערכה עצמית ברצפה וחרדה חברתית...בשנים האחרונות החרדה החברתית השתפרה מאוד אבל בהרבה מצבים זה עדיין נמצא...בארבע שנים האחרונות אני מרגישה הרבה יותר רע מבחינה נפשית, המעבר לתיכון גרם לשוק טוטאלי ולהפרעת אכילה. אף פעם לא ממש אובחנתי עם דכאון למרות שדובר על זה אבל לאחרונה אני מרגישה שזה קיים ושאני זקוקה לתת לזה שם. אני גם חווה שינויים מטורפים במצבי הרוח, במצבים מסוימים אני יכולה לצחוק הרבה ולהרגיש כיף אבל ברגע שאני לבד עם עצמי המחשבות משתלטות ואני מרגישה דכאון עמוק וריקנות ושאין טעם לחיים...רק עם אנשים אני מחייבת את עצמי לתפקד ולהציג ואז גם המצב רוח מעצמו נהיה טוב יותר...זה מגיע למצב שבבוקר אני יכולה לבכות ולהרגיש יאוש ודכאון ענק וחצי שעה אחכ עם חברות לצחוק כאילו כלום...המעבר המהיר הזה מבלבל אותי והזוי לי וזה מרגיש הרבה יותר חזק מפעם...האם זה דכאון או משו אחר? אני ממש נואשת לדעת אם יש לזה שם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה דכאון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה דכאון? - תגובה

    שרון לויט
    20/01/2016

    היי טל,
    תנודות שכאלה במצב הרוח מאוד נפוצות בגיל ההתבגרות. כדי לאבחן דיכאון, יש צורך בחוויה של מצב רוח ירוד מתמיד, לפחות במשך כמה שבועות. אני מציעה לפנות לאיש מקצוע לאבחון וטיפול פסיכולוגי אם צריך, בייחוד אם את סובלת מהפרעת אכילה כפי שאת מתארת- זה יכול להיות מסוכן ולפגוע בבריאותך. בכל מקרה, התמיכה הנפשית שהטיפול יספק תעזור לך לשפר את מצבך, ואולי אף לתת כלים להתמודדות (תלוי בגישה הטיפולית).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה!

    מישל
    20/01/2016

    אני מטופלת אצל דיאטנית ועד לא מזמן הייתי גם אצל פסיכולוגית ופסיכיאטר. אבל כרגע אין לי עדיין טיפול פסיכולוגי. הייתי גם מאושפזת ומשם אני חושבת התחיל "הדכאון" הרציני יותר...המטפלת אז אמרה שיש קצת דכאון אבל ייחסה את זה לשהות באשפוז. אני מרגישה באמת נורא עם השינוי במצבי הרוח, בעיקר שרוב הזמן אני בדאון יותר. הייתי רוצה לטפל בזה אולי אפילו להסכים לקחת כדורים כי אני כבר די מיואשת מהכל. לא יודעת למי לפנות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה! - תגובה

    שרון לויט
    27/01/2016

    היי טל,
    מאחר שהיית מטופלת במסגרת אשפוזית, בית החולים בו אושפזת יכול להפנות אותך להמש טיפול, בדרך כלל במרפאות החוץ של בית החולים. המחלקות האשפוזיות מספקות טיפול המשך דרך מרפאות אלה, כי כמובן שיש צורך להמשיך את הטיפול והמעקב גם מחוץ לאשפוז. ממליצה לפנות אליהם ולשאול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו