מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התמודדות עם חרדות, בגלל מצב בריאות הלבארי20/03/2016
שלום רב
אני בן 58 רווק אחי ואחותי אינם בקשר איתי מבחירתם,הורי נפטרו לפני כ 20 שנה
הבריאות שלי היא לא משהו, ואני מתמודד עם בריאות לא טובה, אני סובל מתופעת אקסרט סיסטולות שזה קרוי פעימות מוקדמות, התופעה אובחנה לפני מספר שנים ואני מאמין שהייתה קיימת עוד קודם אך לא ידעתי לקרוא לזה בשמו,
היות ואני בראדיקרדי[ דופק טבעי איטי ונמוך] קשה היה לטפל בחוסמי בטא בגלל הורדה נוספת לא רצויה בדופק
לפני שנה עברתי רפרוף פרוזדורים ומאז אני עם 2 תרופות לבעיה, טמבוקור וחצי מ1.25 קרדילוג שזו מנה ממש מיזערית של חוסם בטא,
יש לי ימים שאני לא מרגיש את התופעה הזו ויש ימים שזה מופיע, בניגוד לעבר כשזה בא לי , אני מרגיש חרדה ומתחיל לפחד שהנה יבוא עוד אחד ועוד אחד ותגיע פורענות שמי יודע למה תוביל, והמחשבות החרדתיות מאותה שניה מציקות לי שעות,
רופאת המישפחה נתנה לי לחרדה לשעת הצורך לוריוואן,
אני הולך גם לשיחות טיפוליות בבריאות הנפש,
אבל החרדה ישנה וקשה לי איתה וקשה לי בכלל במצבי האישי
אין לי ילדים, טיפלתי בהורים שנים על שנים, לא נישאתי, אחותי התנתקה מהמשפחה בנעוריה כיום היא סבתא בת 60+ ולא מעוניינת בשום קשר איתי,
אחי לא בארץ הוא מבוגר ממני ,חי את החיים שלו ולא שומר על קשר איתי ולא מיתעניין מה הולך איתי בקיצור "מישפחה על הנייר" שאין הרבה כמותה
שאלה, איך אני מיתמודד עם הפעימות האלה? עם הפחדים עם הכל?
יש בכלל פיתרון לזה? ניתן להגיע למוצא כלשהוא? או שחייב יהיה להמשיך כך ללא פיתרון, ! ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמודדות עם חרדות, בגלל מצב בריאות הלב - תגובה
שרון לויט21/03/2016היי ארי,
בוודאי שיש לכך פתרון. קוראים לו "טיפול קוגניטיבי התנהגותי" (או טיפול CBT). זהו טיפול שילמד אותך כיצד להתמודד עם הסימפטומים ולא "להתרגש" מהם, לקחת אותם בפרופורציות הנכונות ולא לפרש כל דבר כסכנה. מאחר שאתה מטופל, ככל הנראה במרפאה ציבורית לבריאות הנפש, אני מציעה שתשאל אותם אם יש להם גם טיפול CBT. שיחות חופשיות בלבד לא יפתרו את הבעיה. אם אין שם טיפול כזה, אפשר לפנות באופן פרטי. איכות החיים שלך שווה את המאמץ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

