התמודדות עם חרדות, בגלל מצב בריאות הלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התמודדות עם חרדות, בגלל מצב בריאות הלב
    ארי
    20/03/2016

    שלום רב

    אני בן 58 רווק אחי ואחותי אינם בקשר איתי מבחירתם,הורי נפטרו לפני כ 20 שנה
    הבריאות שלי היא לא משהו, ואני מתמודד עם בריאות לא טובה, אני סובל מתופעת אקסרט סיסטולות שזה קרוי פעימות מוקדמות, התופעה אובחנה לפני מספר שנים ואני מאמין שהייתה קיימת עוד קודם אך לא ידעתי לקרוא לזה בשמו,
    היות ואני בראדיקרדי[ דופק טבעי איטי ונמוך] קשה היה לטפל בחוסמי בטא בגלל הורדה נוספת לא רצויה בדופק
    לפני שנה עברתי רפרוף פרוזדורים ומאז אני עם 2 תרופות לבעיה, טמבוקור וחצי מ1.25 קרדילוג שזו מנה ממש מיזערית של חוסם בטא,
    יש לי ימים שאני לא מרגיש את התופעה הזו ויש ימים שזה מופיע, בניגוד לעבר כשזה בא לי , אני מרגיש חרדה ומתחיל לפחד שהנה יבוא עוד אחד ועוד אחד ותגיע פורענות שמי יודע למה תוביל, והמחשבות החרדתיות מאותה שניה מציקות לי שעות,
    רופאת המישפחה נתנה לי לחרדה לשעת הצורך לוריוואן,
    אני הולך גם לשיחות טיפוליות בבריאות הנפש,
    אבל החרדה ישנה וקשה לי איתה וקשה לי בכלל במצבי האישי
    אין לי ילדים, טיפלתי בהורים שנים על שנים, לא נישאתי, אחותי התנתקה מהמשפחה בנעוריה כיום היא סבתא בת 60+ ולא מעוניינת בשום קשר איתי,
    אחי לא בארץ הוא מבוגר ממני ,חי את החיים שלו ולא שומר על קשר איתי ולא מיתעניין מה הולך איתי בקיצור "מישפחה על הנייר" שאין הרבה כמותה
    שאלה, איך אני מיתמודד עם הפעימות האלה? עם הפחדים עם הכל?
    יש בכלל פיתרון לזה? ניתן להגיע למוצא כלשהוא? או שחייב יהיה להמשיך כך ללא פיתרון, ! ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות עם חרדות, בגלל מצב בריאות הלב - תגובה

    שרון לויט
    21/03/2016

    היי ארי,
    בוודאי שיש לכך פתרון. קוראים לו "טיפול קוגניטיבי התנהגותי" (או טיפול CBT). זהו טיפול שילמד אותך כיצד להתמודד עם הסימפטומים ולא "להתרגש" מהם, לקחת אותם בפרופורציות הנכונות ולא לפרש כל דבר כסכנה. מאחר שאתה מטופל, ככל הנראה במרפאה ציבורית לבריאות הנפש, אני מציעה שתשאל אותם אם יש להם גם טיפול CBT. שיחות חופשיות בלבד לא יפתרו את הבעיה. אם אין שם טיפול כזה, אפשר לפנות באופן פרטי. איכות החיים שלך שווה את המאמץ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו