מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם אשפוז זו חוויה קשה? אני מתלבטדניאל28/03/2016
בן 44,אני מתלבט שבועיים אם ליסוע לגהה או אברבנל אבל הפחד מהחוויה, אולי היחס המשפיל של המטפלים,תנאי הסניטריה, אולי האלימות והקשירות ששומעים בתקשורת.
אני בחרדות קשות ומטופל אבל הכדורים לא עוזרים (עברו שבועיים מתחילת הטיפול המחודש בציפרלקס+ קלונקס,לוריוון). סיבוב 4 בחיים שלי, בעבר הציפרלקס הציל אותי אבל הפעם התופעות לוואי קשות (הפסקתי לפני חודשיים כי חשתי בטוב) אני בן אדם נורמטיבי ומעולם לא אושפזתי, האם ב"ח פסיכיאטרי זה מקום עם חמלה,הגנה והכלה באמת??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אשפוז זו חוויה קשה? אני מתלבט - תגובה
שרון לויט28/03/2016היי דניאל,
לא ניתן להתאשפז עקב חרדות, ביה"ח פשוט לא יקבל אותך לאשפוז גם אם תבקש. רוב האשפוזים הם עקב מחלות נפש, כגון סכיזופרניה, סוגים מסוימים של דיכאון, מאניה דיפרסיה, או הפרעות אחרות שגורמות לאדם לאבד קשר עם המציאות. בנוסף, אדם המסוכן לעצמו או לסביבתו עקב מצב נפשי זקוק גם הוא לאשפוז. חרדה אינה קשורה בשום צורה לאף אחד מן המצבים האלה, גם אם קשה להכיל אותה.
המטרה באשפוז היא בד"כ להגיע לאיזון תרופתי, כאשר הפסיכיאטרים מתרשמים כי יש צורך בהשגחה צמודה וכי לא ניתן להשגיח על הטיפול התרופתי מהבית.
אני מציעה לפנות לטיפול פסיכולוגי, רצוי קוגניטיבי התנהגותי (טיפול CBT). זהו הטיפול שיכול לעזור לך (מלבד הטיפול התרופתי) לשפר את ההרגשה ולפתור את בעייתך, כך שהיא לא תחזור גם כאשר תפסיק את הטיפול התרופתי.
חשוב לציין, כי הטיפול התרופתי ככל הנראה עדיין לא התחיל להשפיע (בד"כ לוקח לפחות כשלושה שבועות מרגע התחלת נטילת המינון המלא ועד שהתרופות מתחילות להשפיע).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מחפש פסיכותרפיסט בת"א והסביבה
דניאל03/04/2016אחד עם ניסיון ב CBT וגם ב EMDR.
אשמח להמלצות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מחפש פסיכותרפיסט בת"א והסביבה - תגובה
שרון לויט04/04/2016לצערי איני יכולה להמליץ על מטפלים ספציפיים דרך הפורום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

