חיה על כדורים נגד דיכאון ללא תעסוקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיה על כדורים נגד דיכאון ללא תעסוקה
    דנית
    28/09/2016

    שלום שרון. אני סבלתי מדיכאון המון שנים הייתי במסגרות שונות וכיום המצב שלי יותר טוב אני יצאתי מהסגרות כי גם דרך סל שיקום וגם המטפלים טוענים שמיציתי את המסגרות הנפשיות האלה אני עדיין לוקחת כדורים נגד דיכאון אצל רופאת משפחה אבל יש לי בעיה שאני קמה בבוקר בלי שום עבודה או התנדבות אני התנדבתי לפני שנה במקום מסוים אבל נאלצתי לעזוב מסיבה כזו או אחרת וכיום אני מחפשת להתנדב אבל עדיין לא מצאתי ורציתי אולי עם את מסכימה לתת לי טיפ עד שאמצע התנדבות איך להתחיל את היום עם תעסוקה אפילו בבית פשוט אין לי את מי לשאול רק כמובן עם את מסכימה אני מאוד מודה לך ומאחלת לך שנה נפלאה תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיה על כדורים נגד דיכאון ללא תעסוקה - תגובה

    שרון לויט
    28/09/2016

    היי דנית,
    עד שתמצאי מסגרת התנדבותית, אפשר להתחיל את היום עם פעילות גופנית, וזה אפילו מומלץ לשיפור מצב הרוח. אפשר במכון כושר או לעשות הליכות לבד, או אפילו עם חברה. אם יש לך שכנים בעלי כלבים, אפשר להציע להם לטייל עם הכלב שלהם בבוקר (עם/ בלי תשלום), וכך גם תהיה לך מחויבות לעניין. או, אולי יש אמהות שצריכות עזרה עם הילדים או בעבודות הבית בזמן שהן נמצאות בבית. בנוסף, אולי יש חוגי בוקר המתאימים לאנשים שאינם עובדים, בהם אפשר גם לפגוש אנשים ולעסוק בפעילות מעניינת. אפשר לחפש במתנ"סים הקרובים לבית. את יכולה גם לקבוע לעצמך משימות אחרות לעשות בבוקר- למשל, סידורים שונים (בתוך או מחוץ לבית), ניקיונות וכו'.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו