מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תרופת מירו 15 גרםאגם16/10/2016
חג שמח
הנני בת 27 יש לציין שכל החיים שלי היו מלאי שמחת חיים יוצאת מבלה נהנת..
לפני חודשים המצב רוח שלי ירד וירד וירד( אחרי כמה משברים, אגב שלא שייכים לי אבל לקחתי את זה ממש קשה..
אני לא מרגישה הנאה מכלום הכל סתמי וחסר טעם כבר אין לי שמחת חיים
הלכתי לפסיכאטר והוא רשם שיש לי הפרעת הסתגלות ברמה מתונה בשבועיים האחרונים אני גם לא נרדמת בלילות הוא רשם לי לקחת מירו 15 גרם
אני ממש פוחדת אקמול בקושי לקחתי בחיים שלי
ולפי כל החיפושים אחר הכדור באינטרנט לחלק זה עשה טוב וחלק איום ונורא אני כבר 5 ימים סוחבת בלי זה..
אני פוחדת מהתופעות לוואי ושזה לא יעשה את זה יותר חמור מה אתם ממליצים לי, אודה לתשובה חוזרת מייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר RE: תרופת מירו
שרון לויט17/10/2016היי אגם,
בחרת ללכת לפסיכיאטר, שהוא רופא, וככזה הוא עוסק רק במתן טיפול תרופתי עבור בעייתך. אם את רוצה טיפול ללא תרופות, את יכולה כמובן לפנות לטיפול פסיכולוגי (רצוי טיפול קוגניטיבי התנהגותי- טיפול CBT, שייתן לך כלים מעשיים לשיפור מצב הרוח). עם זאת, אם את בוחרת להמשיך בטיפול פסיכיאטרי (ובהחלט אפשר במקביל), כדאי שתסמכי על הרופא שלא ייתן לך טיפול שיזיק לך. לא כדאי לקרוא באינטרנט, כי זה לא הופך אותנו לרופאים או לחכמים יותר מהרופאים, ורק יוצר לחצים מיותרים עקב מידע לא מדויק ולא אמין שקיים באתרים רבים. מדובר בתרופה נפוצה ומקובלת. תופעות הלוואי יכולות להיות קצת שונות אצל אנשים שונים, ובכל מקרה אין כאן שום דבר בלתי הפיך. אם תרגישי שתופעות הלוואי קשות להתמודדות, תמיד אפשר להפסיק את התרופה ולא ייגרם לך כל נזק.
חג שמח,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

