מרגישה בינונית איך יוצאים מזה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרגישה בינונית איך יוצאים מזה?
    שירה
    28/11/2016

    כבר תקופה ארוכה שאין לי חשק לצאת מהבית מרגישה מבולבלת, לא יודעת מה אני רוצה מעצמי. מרגישה שאני מונעת מפחדים של מה יהיה, מה יגידו ולא חיה את החיים שאני באמת רוצה. חיה מין חיי "נוחות" בלי להשקיע יותר מדי מאמץ בכלום. אני עובדת בעבודה סבירה פלוס, לא בזוגיות ובגדול מתפקדת אבל זהו.
    הדאגה העקרית שמעיבה על קיומי היא רווקות מאוחרת וכל המשתמע מכך, זה גורם לי להרגיש פחותה, העניין הוא שאני מתקשה לדמיין את עצמי בזוגיות.
    מרגישה שהחיים עוברים מולי ואני לא מוצאת משמעות אמיתית, אבל גם אין לי ממש כוח לחפש אותה. זה די באוויר אני יודעת ובכל זאת האם על סמך מה שתיארתי כאן אפשר לקבוע שמדובר בדיכאון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעשי דברים שהם לא בינוניים

    השורד
    30/11/2016

    התחושה שאת מתארת מוכרת לי מצוין ואני בטוח שלחלק גדול מהאנשים שמסביבנו. אחרי שאני מסיים לצבוע מנדלות אני מרגיש שדבר אחד משמעותי (ולא בינוני ) עשיתי היום. איזה דבר שאת עושה ביום יום יגרום לך להרגיש ככה? אם תמצאי לפחות אחד כזה זה ישפר את ההרגשה שלך בקצת. אם תרצי זאת תהיה רק ההתחלה זה תלוי בך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגישה בינונית

    שרון לויט
    30/11/2016

    היי שירה,
    אני כמובן לא יכולה לאבחן דיכאון דרך הפורום. כדאי לפנות לאיש מקצוע לאבחון וטיפול. אני חושבת שעדיף טיפול פסיכולוגי על פסיכיאטרי (למרות שאין מניעה לשלב בין שניהם, במקרים של דיכאון הטיפול הפסיכיאטרי יכול לתת דחיפה לפסיכולוגי). זאת מאחר, שטיפול פסיכולוגי קוגניטיבי התנהגותי (טיפול CBT) לא רק משפר את ההרגשה באופן מלאכותי, אלא נותן לך כלים של ממש לשיפור חייך ולמציאת משמעות, וגם למציאת זוגיות. אני מאמינה שרוב האנשים, גם כאלה שלא מרגישים מוכנים לזוגיות, יכולים באמצעות עבודה עצמית להגיע למצב שהם בשלים ומוכנים.
    פרט לכך, מאוד נכון מה ש"השורד" כתב לך- המשמעות נמצאת גם (ואולי בעיקר) בדברים הקטנים שאנחנו עושים. כל דבר שנותן לנו סיפוק ותחושת יעילות מספק משמעות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו