זוגיות עם הפרעות חרדה ודיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זוגיות עם הפרעות חרדה ודיכאון
    ליאורה
    31/03/2017

    אני בזוגיות 7 חודשים עם בחור שיש לו הפרעות חרדה ומטופל בציפרלקס.
    לא מזמן חגגנו חצי שנה ביחד וזו הפעם הראשונה שהיינו 48 שעות ביחד (סוף שבוע בצימר) וזה היה המבחן עבורי של לדעת האם אני מצליחה להיות בסביבתו זמן ארוך וחשבתי שאם זה יעבור בהצלחה אני אהיה יותר רגועה אבל לא.
    בזמן האחרון התחלתי להרגיש שזה עלול להיות מאוד קשה, הבחנתי בפסימיות יתר, דימוי עצמי נמוך ובפסילת החיובי.

    אני מרגישה שאני איכשהו יכולה לחיות עם זה אבל שני דברים מפריעים לי בכל זאת:
    1. אני לא יודעת למה זה עוד עלול לגרום בהמשך, למשל זמנים בהם הכדור לא יצליח להשפיע ויתחילו התקפי דיכאון שאני לא אדע להתמודד איתם.
    2.מפריע לי שאני לא מכירה אותו ללא הכדור ואולי ביום שהוא יפסיק לקחת אותו (יש תכנון כזה) אני עלולה להיחשף לאישיות האמיתית שלו ואגלה שקצת קשה לי לחיות איתה.

    מה אתם חושבים? איך מחזיקים קשר שבו אחד הצדדים סובל מזה?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוגיות

    שרון לויט
    09/04/2017

    היי ליאורה,
    לא הבנתי- הבחור סובל מהפרעת חרדה, או גם מדיכאון? אלו שני דברים שונים בתכלית. יש כל מיני הפרעות חרדה, החל מבעיות קלות וממוקדות וכלה בקושי בתפקוד וביציאה מהבית. גם דיכאון מתנהג אחרת אצל אנשים שונים. צריך להכיר את האדם כדי לדעת למה לצפות אצלו. בכל מקרה, בן זוגך לא יהפוך את עורו, גם אם יפסיק את הטיפול התרופתי. ייתכן שהסימפטומים שאת מתארת יחמירו והוא יהיה מדוכדך יותר. השאלה אם אפשר לחיות עם זה תלויה ביכולת שלך להכיל את זה. אם את מסוגלת לאהוב ולראות את הדברים החיוביים שבו, וחושבת שהם עולים על השליליים ושווה להחזיק את הקשר, אני מאמינה שאפשר למצוא את הדרך- אולי על ידי טיפול זוגי, או פגישה משותפת אצל המטפל שלו (אם יש לו כזה).

    חג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו