אני חושב שאני בדכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני חושב שאני בדכאון
    אנונימי
    08/07/2017

    שלום, אני בן 16 עוד מעט ולפני חמש ימים התחלתי לחשוב על המוות ומאז אני מרגיש רע, אני קצת פחות חושב על המוות אבל אני עדיין חושב הרבה, אין לי שום רצון להתאבד, אם בעבר אכלתי 3 פעמים ביום היום אני אוכל פעם ביום ולפעמים פעמים ביום כי אין לי תיאבון בכלל... אני חושד שאני בדיכאון, עוד 9 ימים אני טס לחול וההורים שלי השקיעו הרבה כסף בטיול הזה והוא אמור להיות כיף מאוד אבל אני חושב שאני לא אהנה בו בכלל בגלל שאני חושב שאני בדיכאון... הקשר עם ההורים שלי הוא די מכני אני אף פעם לא מדבר איתם אל דברים אישיים אז אני מעדיף לא לדבר איתם על זה... אני פחות מרוכז בזמן האחרון והרבה דברים שאני עושה נראים לי חסרי טעם, גם דברים שאני בדכ נהנתי מהם. ממש אשמח לעזרה!!! תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני חושב שאני בדכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון

    שרון לויט
    09/07/2017

    שלום לך,
    אתה צריך להתייעץ עם איש מקצוע, כדי שיוכל לומר לך אם האבחנה היא אכן דיכאון. בכל מקרה, אין ספק שמצב רוח ירוד הוא בעיה שיש לפתור, גם אם אינה מאובחנת כדיכאון קליני. אגב, אנשים רבים מאובחנים כסובלים מדיכאון קל, גם אם תפקודם לא נפגע כתוצאה מהבעיה. אם אתה יכול לפחות לבקש מהוריך שיפנו אותך לאיש מקצוע (רצוי טיפול פסיכולוגי), גם בלי לשתף אותם בבעיה עצמה, זה יכול להיות טוב. אם לא, האפשרות השנייה היא לפנות ליועצת בית הספר על מנת שתפנה אותך לגורמים המתאימים, אך לשם כך תצטרך כנראה לחכות לתחילת שנת הלימודים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו