לא מצליחה להתגבר על המוות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מצליחה להתגבר על המוות
    גיל
    10/10/2017

    החברה הכי טובה שלי נפטרה מסרטן לפני חצי שנה... והיא הייתה רק בת 23... אנחנו חברות מגיל 12, ליוויתי אותה כל התקופה הנוראית עד הרגעים האחרונים שלה...
    נראה שאחים שלה ואפילו ההורים שלה מצליחים לחזור לסוג של שגרה אבל אני פשוט לא מצליחה להתמודד עם זה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליחה להתגבר על המוות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוות של חברה טובה

    שרון לויט
    15/10/2017

    היי גיל,
    מצער מאוד לשמוע על מות חברתך, שנפטרה בגיל צעיר כל כך.
    למה כוונתך בכך שאינך מצליחה להתמודד עם זה? האם אינך מצליחה ללמוד, לעבוד, לקיים חיי חברה? אם זהו המצב, כדאי לך לפנות לטיפול פסיכולוגי, שיעזור לך להתמודד עם האבל והאובדן. אם את מתפקדת רגיל, תוך תחושת עצבות גדולה, יכול להיות שזה עדיין בטווח הטבעי והנורמלי. בכל מקרה, נסי לדבר על הנושא ולקבל כמה שיותר תמיכה מחברים ומקרובים, בעיקר כאלה שהכירו אותה (אם אפשר). ניתן גם לנסות לחפש קבוצות תמיכה לאנשים שאיבדו את יקיריהם. לא כדאי להישאר לבד עם התחושות הקשות!

    בברכה,
    שרון לויט
    פסיכותרפיסטית קוגניטיבית התנהגותית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו