האם כדאי לחזור לציפרלקס?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם כדאי לחזור לציפרלקס?
    רז
    06/11/2017

    לאחר שנה שאני מטופל בציפרלקס ומרגיש ממש טוב ואחרי התייעצות מקצועית החלטתי שאני מתחיל להוריד מינון של הכדור לחצי כדור למשך חודש ולאחר מכן חצי כדור פעם ביומיים
    כבר חודשים בלי הכדור בכלל ופתאום בשבועיים האחרונים אני מרגיש את החרדות והדיכאון חוזר אלי.
    האם זה תהליך של גמילה? (חודשיים?)
    או שאני שוב חולה?
    והאם החזרה לציפרלקס אפקטיבית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם כדאי לחזור לציפרלקס?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס

    שרון לויט
    06/11/2017

    היי רז,
    אם לא עברת טיפול קוגניטיבי התנהגותי (טיפול CBT) במקביל לטיפול בתרופה, רוב הסיכויים הם שהבעיות בגללן נטלת את התרופה יחזרו. זו הבעיה בנטילת טיפול תרופתי בלבד, בדרך כלל הפסקתו גורמת לחזרתן של הבעיות. כדאי להתייעץ עם הפסיכיאטר שלך אם כדאי לחזור לתרופה או לא (או לנסות תרופה אחרת, לעיתים התרופה אינה יעילה בפעם השנייה כפי שהיתה בראשונה). בכל מקרה, מומלץ מאוד לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (טיפול CBT), שייתן לך את הכלים להתמודד עם הבעיות ולפתור אותן. אתה יכול לשלב בין שני הטיפולים, או להחליט לעבור את ה- CBT ללא תרופות.

    בהצלחה!
    שרון לויט,
    פסיכותרפיסטית קוגניטיבית התנהגותית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו