הילדים עוזבים את הקן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הילדים עוזבים את הקן
    טובה
    28/11/2017

    אני אלמנה והילדים שלי כבר גדולים ורובם כבר עזבו את הבית. הקטן השתחרר לא מזמן והוא טס בשבוע הבא לחו"ל לתקופה לא מוגדרת. אני מאוד חוששת מהלב ומהבדידות, לגור לבד בבית, בלי הילדים בלי בעלי, אין לי במי לטפל. אני אמנם עוד עובדת אבל בעוד שנים מעטות אצא לפנסיה והבדידות ממש משתלטת עלי... אשמח לקבל עצה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הילדים עוזבים את הקן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להמשיך לבנות חיים

    יניב רוזן
    28/11/2017

    שלום,
    שימי לב למילים שאת בוחרת. לא יהיה לי במי לטפל. טוב, אני חושב שהגיע הזמן שתעשי גם בשביל עצמך. אני מאמין שאני ברור. צאי. תבלי. פני לחוגים ופעילויות חברתיות. יש המון אפשרויות להכיר אנשים וגברים. הכניסי אותם אל חייך. מלאי את חייך. הרבה פעמים החיים רומזים לנו מה עלינו לעשות. החיים שלך אומרים לך להתחיל לדאוג לעצמך ולמלא את חייך. לפעמים זה דורש אומץ.
    אגב, חשוב לזכור שהילדים אולי עזבו את הבית, אבל לא אותך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו